اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تشریح دو فقره از تخلفات جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری/مدیر سابق محکوم شد

رئیس سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری از کشف 2 فقره تخلف در سازمان جهاد کشاورزی و محکومیت رئیس قبلی این سازمان خبر داد.

تشریح دو فقره از تخلفات جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری/مدیر سابق محکوم شد

علی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در بحث توزیع اعتبارات مربوط به خشک‌سالی در سال گذشته تخلفاتی از سوی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری مشاهده شد که پس از تحقیقات سازمان بازرسی در سال جاری اعلام جرم صورت گرفت.

رئیس سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: یک مورد هم در مورد نظارت بر باغ ویلاهای سامان که اشخاص حقیقی آن‌ها را تغییر کاربری داده‌اند تخلفاتی محرز شد که سازمان بازرسی به این موضوع ورود پیدا و اعلام جرمی صورت گرفت و همچنین پیشنهاداتی برای مقابله با این تخلف از سوی این سازمان داده شد که مدیران وقت از اجرای پیشنهادات سازمان بازرسی سرباز زدند.

وی تصریح کرد: سازمان بازرسی نیز در اجرای تبصره یک ماده 10 قانون اعلام جرمی علیه مدیر وقت سازمان جهادکشاورزی مطرح  و کیفرخواستی صادر شد که در نهایت منجر به حکم محکومیت شده است.

ورود سازمان بازرسی به پرونده توزیع آرد

احمدی با بیان اینکه پرونده تخلف دیگری نیز در خصوص توزیع نهاده‌های دامی در دستور پیگیری است خاطرنشان کرد: در بحث توزیع آرد نیز با رویکرد هشداری و جلوگیری از وقوع تخلف سازمان بازرسی ورود پیدا کرد و تذکراتی به مسئولان مرتبط با توزیع آرد ارائه داد.

وی تاکید کرد: سازمان بازرسی استان با رویکردی فسادستیزی به صورت مستمر از ادارات و دستگاه‌های اجرائی بازدید به عمل آورده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بدون مماشات برخورد لازم را صورت خواهد داد.

انتهای پیام/ 68033/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول