اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

گزارش بررسی زندان اوین را به مردم اعلام خواهیم کرد/ گردشگری جایگزین درآمدهای نفتی

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: با پیگیری‌هایی که در کمیته حقوقی و قضایی کمیسیون اصل ۹۰ صورت گرفت، از زندان اوین بازدیدی داشتیم و در حال بررسی موضوع هستیم و زمانی که به نتیجه نهایی برسیم به اطلاع مردم خواهیم رساند.

گزارش بررسی زندان اوین را به مردم اعلام خواهیم کرد/ گردشگری جایگزین درآمدهای نفتی

الهام آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: تقارن هفته دولت و تشکیل کابینه دولت سیزدهم را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم در دولت سیزدهم که دولتی خدمت‌گزار است و ترکیبی از تجربه، جوانی، شور، تحول‌خواهی، روحیه جهادی و انقلابی است، مردم شاهد تحول خوبی باشند.

نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۲ ویژگی اصلی کار و تلاش هوشمندانه، روحیه خستگی‌ناپذیر و همچنین مبارزه با فساد و روحیه فسادستیزی در برنامه آیت‌الله رئیسی بود و همه این‌ها در کنار هم می‌تواند نقش بسزایی را در تحولی که مردم انتظار دارند داشته باشد.

تصمیمات دولت پیوست عدالت داشته باشد

وی افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب هم در بیاناتشان در جمع کابینه دولت سیزدهم فرمودند، نیاز است دولت بتواند اعتماد، آرامش و امید را به مردم بازگرداند و تصمیم‌شان پیوست عدالت داشته باشد حتی در لوایحی که به مجلس ارائه می‌دهند و طرح‌هایی که در مجلس ارائه می‌شود.

آزاد تأکید کرد: در ابتدای مجلس یازدهم هم رهبر معظم انقلاب مجلس یازدهمی‌ها را به ۳ مورد رهنمود کردند؛ عدالت، اقتصاد و فرهنگ و طبیعتاً آنچه که مدنظر دولت سیزدهم قرار دارد در همین راستا است که رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان در جمع کابینه دولت سیزدهم مجدداً بر بحث عدالت تأکید فرمودند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به شرایط فعلی جامعه عنوان کرد: در حال حاضر فاصله طبقاتی وجود دارد و مردم از این تبعیض رنج می‌برند و امیدواریم این موارد رفع شود و شاهد تحولی شگفت در این زمینه باشیم.

وی در خصوص اولویت دولت سیزدهم برای استان اصفهان تصریح کرد: همیشه شنیده‌ایم استان اصفهان استان برخوردار است در صورتی که استانی کم‌تر برخوردار است و امیدواریم نگاه ویژه‌ای به استان اصفهان شود.

آزاد با اشاره به اینکه اصلی‌ترین معضل استان اصفهان موضوع آب است، توضیح داد: این موضوع، بحرانی است که در طول این سال‌ها برای آن تلاش‌ها و پیگیری‌های زیادی شده اما هنوز نتیجه مطلوبی که مدنظر استان و شهرستان‌های اصفهان است حاصل نشده است؛ تمام مسائل مهم است اما مهم‌ترین آن‌ها بحث آب است.

گردشگری جایگزین درآمدهای نفتی

نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی افزود: در بعد فرهنگی هم امیدواریم بتوانیم با توجه به توانایی‌های محمدمهدی اسماعیلی و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب یک تغییر آرایش در جبهه فرهنگی کشور به نفع جبهه انقلاب را شاهد باشیم و در خصوص گردشگری با توجه به ظرفیتی که استان اصفهان دارد در بعد میراث فرهنگی، گردشگری و مباحث توریستی اقداماتی انجام دهیم؛ با توجه به موضوع عدم تکیه به نفت، بحث گردشگری می‌تواند بحثی مورد توجه باشد تا بتوانیم ارزآوری و اشتغال را شاهد باشیم.

وی پیرامون حواشی اخیر مربوط به زندان اوین توضیح داد: رئیس مجلس این موضوع را به کمیسیون اصل ۹۰ محول کرده و با پیگیری‌هایی که در کمیته حقوقی و قضایی کمیسیون اصل ۹۰ صورت گرفت، روز گذشته از زندان اوین بازدیدی داشتیم و صحبت‌هایی صورت گرفت و در حال بررسی موضوع هستیم.

آزاد در پایان بیان کرد: بخشی از فیلم‌های منتشر شده از سال‌های قبل بوده که در گذشته با خاطیان آن برخورد شده و مجازات آن‌ها تعیین شده اما موارد دیگری نیز بوده است که در حال بررسی آن‌ها هستیم و زمانی که بررسی‌ها کامل شود و به نتیجه نهایی برسیم به اطلاع مردم خواهیم رساند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ح۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول