اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

راه حل مشکلات کشور انتخاب اصلح است/ قول پی‌گیری نمایندگان مجلس به مسؤولان بهزیستی و کمیته امداد اصفهان

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: امید است مردم به صحنه آیند و در تعیین سرنوشت خود دخالت کنند و این را بدانند که راه حل مشکلات قهر کردن با صندوق‌ها نیست بلکه حضور در انتخابات و انتخاب اصلح است تا هماهنگی خوبی هم در قوای سه‌گانه رخ دهد و با این هماهنگی و همدلی تلاش شود تا مشکلات مردم حل شود.

راه حل مشکلات کشور انتخاب اصلح است/ قول پی‌گیری نمایندگان مجلس به مسؤولان بهزیستی و کمیته امداد اصفهان

مسعود خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هر ماه جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان را برگزار می‌کنیم که چند نماینده از ادارات مختلف حضور پیدا می‌کنند و گزارشاتی را ارائه می‌دهند، پانزدهمین جلسه مجمع نمایندگان را هم صبح امروز برگزار کردیم که بسیار پربار بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان ادامه داد: در ابتدای این جلسه از راهداری دعوت کردیم تا وضعیت راه‌های استان اصفهان و مشکلات موجود را شرح دهند، تصمیماتی اتخاذ شد که نمایندگان مجلس کمک آن‌ها خواهند بود.

وی تصریح کرد: پس از آن نماینده‌ای از اداره برق برای نمایندگان ارائه‌ای داشت، از قطعی برق، دلایل آن و راهکارهایی برای کاهش ضرر قطعی برق صحبت شد، تدابیر خوبی در این زمینه اندیشیده شد.

خاتمی عنوان کرد: مسؤول بهزیستی نیز در این جلسه حضور پیدا کرد و مشکلاتش را مطرح کرد و نهایتاً نماینده کمیته امداد امام خمینی(ره) هم گزارش مفصلی از اقدامات کمیته داشت و هم از نمایندگان استان اصفهان بابت کمکی که در مجلس داشتند تشکر کرده و مطالبات خود را بیان کرد، قرار شد نمایندگان در جهت حمایت از بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدامات و تصمیماتی در مجلس داشته باشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات خاطرنشان کرد: وضعیت انتخابات این دوره به دلیل نارضایتی مردم از برخی مشکلات کشور با سایر دوره‌ها متفاوت است و باید تلاش کرد که علی‌رغم تمام مشکلات، برای حل همین مشکلات در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

راه‌حل مشکلات کشور، انتخاب اصلح است

وی عنوان کرد: امید است مردم به صحنه آیند و در تعیین سرنوشت خود دخالت کنند و این را بدانند که راه حل مشکلات قهر کردن با صندوق‌ها نیست بلکه حضور در انتخابات و انتخاب اصلح است تا هماهنگی خوبی هم در قوای سه‌گانه رخ دهد و با این هماهنگی و همدلی تلاش شود تا مشکلات مردم حل شود.

به گزارش فارس، صبح امروز پانزدهمین جلسه مجمع نمایندگان استان در محل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان برگزار شد.

در این جلسه مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حمید علاقمندان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان، حمیدرضا پیرپیران مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان، ولی‌اله نصراصفهانی مدیرکل بهزیستی استان اصفهان و کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان به شرح گزارشاتی برای نمایندگان استان پرداختند و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

الهام آزاد، ابوالفضل ابوترابی، امیرحسین بانکی‌پور، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، مسعود خاتمی، پروین صالحی، حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبائی‌نژاد، مهدی طغیانی، رحمت‌اله فیروزی‌پور بادی و حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نمایندگان حاضر در این جلسه بودند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول