اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۲ حلقه چاه غیرمجاز در اراضی دهشک پر و مسلوب المنفعه شد

مدیر امور منابع آب مشهد از پر و مسلوب المنفعه بودن دو حلقه چاه غیرمجازعمیق در محدوده امور منابع آب مشهد در روزهای ابتدایی شهریور سال جاری خبر داد.

۲ حلقه چاه غیرمجاز در اراضی دهشک پر و مسلوب المنفعه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، محمد برزویی با اشاره به اینکه در راستای حفاظت و صیانت از منابع آبی این اقدامات با پیگیری همکاران امور آب مشهد و گروه گشت بازرسی و با همکاری نیروی انتظامی انجام شد، اظهار کرد: دو حلقه چاه غیرمجاز عمیق با عمق‌هایی تا ۸۵ متر در اراضی دهشک شهرستان مشهد پر و مسلوب المنفعه شد.

مدیر امور منابع آب مشهد افزود: این اقدام موجب جلوگیری از برداشت آب غیرمجاز به میزان بیش از ۶۱ هزار مترمکعب در سال شده است.

وی گفت: با پیگیری گروه رودخانه‌های امور آب مشهد و همکاری نیروی انتظامی، در اواخر مرداد ماه سال جاری حدود ۶ هزار  مترمربع از حریم و بستر رودخانه اخلمد رفع تصرف شد.

برزویی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای حفاظت از اراضی ملی، دولتی و منابع طبیعی کشور، حمایت از حقوق عمومی و حفظ و صیانت از منابع آبی صورت گرفت، ادامه داد: نمایندگان گروه رودخانه‌های امور منابع آب مشهد در حضور نیروی انتظامی، اقدام به آزادسازی و رفع تصرف هفت پرونده با متراژی حدود ۶ هزارمتر مربع از حریم و بستر رودخانه اخلمد پرداختند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول