اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پُر شدن ۲۶ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده امور منابع آب مشهد

مدیر امور منابع آب مشهد گفت: در راستای حفاظت و صیانت از منابع آبی، طی دو ماهه ابتدایی سال جاری تعداد ۲۶ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد(شهرستان‌های مشهد، چناران، گلبهار، فریمان، طرقبه و شاندیز) پر و مسلوب المنفعه شده است.

پُر شدن ۲۶ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده امور منابع آب مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، محمد برزویی اظهار کرد: در راستای حفاظت و صیانت از منابع آبی، طی دو ماهه ابتدایی سال جاری تعداد ۲۶ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد(شهرستان‌های مشهد، چناران، گلبهار، فریمان، طرقبه و شاندیز) پر و مسلوب المنفعه شده است.

مدیر امور منابع آب مشهد با بیان اینکه این اقدامات توسط همکاران پرتلاش امور،گروه‌های گشت و بازرسی و اجرائیات و با همکاری نیروی انتظامی و با اخذ دستور قضایی صورت گرفته است، بیان کرد: از تعداد ۲۶ حلقه چاه غیرمجاز، تعداد ۹ حلقه چاه غیرمجاز عمیق تا عمق‌های ۱۲۰ متر و دبی‌هایی تا هفت لیتر بر ثانیه و تعداد ۱۷ حلقه چاه غیرمجاز نیمه عمیق با دبی‌هایی تا ۱۰ لیتر بر ثانیه بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات در مدت مزبور موجب جلوگیری از بهره‌برداری غیرمجاز بیش از یک میلیون مترمکعب در سال شده است، افزود: همچنین در این بازه زمانی، این امور با همکاری نیروی انتظامی تعداد سه دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد را شناسایی و توقیف کرده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول