اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ادیانی: ناجا به برخورد حکیمانه با مردم تأکید دارد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا،آشناسازی بیش از پیش پلیس در برخورد حکیمانه با مردم را یکی از اساسی‌ترین اقدامات این سازمان در سال‌های اخیر خواند که مورد تأیید مقام معظم رهبری است.

ادیانی: ناجا به برخورد حکیمانه با مردم تأکید دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی پیش از ظهر امروز در حاشیه دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران، مردم استان سمنان را شریف، متدین و ولایتمدار دانست.

وی دیدار چهره به چهره با کارکنان خدوم انتظامی و همچنین دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان را ازجمله برنامه‌های سفر یک‌روزه خود به این استان اعلام کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا موضوع آشناسازی بیش از پیش پلیس در برخورد حکیمانه با مردم را یکی از اساسی‌ترین اقدامات این سازمان در سال‌های اخیر عنوان و خاطرنشان کرد: این موضوع مورد تأکید و خواست فرماندهی معظم کل قوا هم قرار گرفته است.

ادیانی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمت ما هستند، تأمین امنیت شهروندان را وظیفه خطیر پلیس دانست و اضافه کرد: پلیس در متن زندگی مردم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه پلیس در زندگی روزمره مردم در جاده‌ها در سفرها در محلات و خلاصه اینکه در همه جا حضور دارد، تأکید کرد: ما در سازمان عقیدتی سیاسی هم از حیث مراقبت و هم از حیث آموزش بر بروز و ظهور معلومات و دانسته‌های معرفتی مأموران ناجا نظارت می‌کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا نقش و جایگاه کلانتری‌ها را بسیار مهم و حیاتی خواند و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در کلانتری‌ها تجسم پیدا می‌کند و ضروری است که کارکنان آن به این نکته توجه ویژه داشته باشند.

ادیانی از عموم مردم خواست پیشنهاد‌ها، نصایح و خیرخواهی‌های خود همچنین موارد خلاف برخورد حکیمانه کارکنان ناجا را به فرماندهان و مسؤولان این نیرو اطلاع دهند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول