اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وزیر ارشاد: رویکرد دولت، مشی شهیدان رجایی و باهنر است/ بدون ایجاد دوقطبی کاذب به مردم خدمت می‌کنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه، مردم بدانند چتر انقلاب باز است و همه گروه‌ها و جریان‌ها زیر این چتر قرار می‌گیرند، گفت: ما معتقدیم بدون ایجاد دوقطبی‌های کاذب باید خدمت‌گزاری برای آحاد مردم صورت گیرد، در این شرایط که دشمن سعی می‌کند مردم را از اصلاح وضع موجود ناامید کند باید تمامیت مردم و دولت کنار هم بایستند و از این وضعیت به خوبی گذر کنند.

وزیر ارشاد: رویکرد دولت، مشی شهیدان رجایی و باهنر است/ بدون ایجاد دوقطبی کاذب به مردم خدمت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و با هنر در گلستان شهدای اصفهان اظهار داشت: اصفهان کانون شهادت و جهاد است، در روز ۲۵ آبان که به نام روز حماسه و ایثار مردم اصفهان نام‌گذاری شد امام راحل فرمودند در کجای دنیا شهری مثل اصفهان پیدا می‌شود که حدود ۳۰۰ نفر را تشیع کنند و در همان روز جمعیت عظیمی به جبهه اعزام شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: رهبر انقلاب در خصوص این واقعه ارزشمند فرمودند در عملیات محرم بیش از هزار نفر شهید شدند و در آن روز تنها ۳۰۰ نفر از آن‌ها تشیع شدند، امروز هم بچه‌های انقلابی و جهادی در سنگرهای دفاع از انقلاب به صورت‌های مختلف حضور دارند، در سال‌های اخیر جوانان و مردم اصفهان در کنار سایر گروه‌های جهادی نقش مهمی آفریدند.

وی افزود: فرهنگ اصیل دینی و اسلامی ما در اصفهان متبلور شده است، فرهنگ غنی شیعی در این شهر ظهور پیدا کرده است، در میدان امام اصفهان تمام جلوه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی وجود دارد و عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی به دقت انتخاب شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: امروز در یادبود شهدای بزرگ دولت یادآور می‌شویم مهم‌ترین وجهه و علت ماندگاری تاریخی شهید رجایی و باهنر در مردمی بودن آن‌ها است، این دو بزرگوار با درد مردم زیستند و شهید شدند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه پس از ۴۰ سال دولت مردمی بر سر کار آمده است، گفت: در دیداری که رئیس جمهور با رهبرمعظم انقلاب داشتند ایشان تأکید کردند دولت مردمی باید در رویکردها و حرکت‌ها و عمل بروز پیدا کند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور فساد ستیزی را ممیز روشن خود دانسته است، علی‌رغم همه مشکلات و از بین رفتن بخش عمده منابع کشور به واسطه بی‌تدبیری‌ها مردم در انتخابات ۲۸ خرداد تلاش کردند رویکرد مردمی را در دولت حاکم کنند.

اسماعیلی بیان داشت: دولت سیزدهم مفتخر است که رویکرد خود را از مشی شهیدان باهنر و رجایی انتخاب کند، مردم بدانند چتر انقلاب باز است همه گروه‌ها و جریان‌ها زیر این چتر قرار می‌گیرند، ما معتقدیم بدون ایجاد دوقطبی‌های کاذب و قشربندی باید خدمت‌گزاری برای آحاد مردم صورت گیرد، در این شرایط که دشمن سعی می‌کند مردم را از اصلاح وضع موجود ناامید کند باید تمامیت مردم و دولت کنار هم بایستند و از این وضعیت به خوبی گذر کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: باید هنر را از انحصار دربیاوریم، تاریخ غنی ۷ هزار ساله پشت این کشور است و تلاش این دولت توجه به بخش‌های مردمی و دوری از انحصار طلبی است، چتر دولت مردمی به اندازه تمامی اقشار هنری باز است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۱/ح۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول