اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ایجاد ماهانه 1200 شغل در همدان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از ایجاد ماهانه یک‌هزار و ۲۰۰ شغل در همدان خبر داد.

ایجاد ماهانه 1200 شغل در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظاهر پورمجاهد ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان اظهار کرد: تلاش زیادی شد ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان کار توسط ستاد فرمان امام(ره) در استان انجام شود که ۱۵ هزار شغل ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه پنج پروژه از شستا گرفتن کار آسانی نبود گفت: در وزارت رفاه تفاهمنامه‌هایی صورت گرفته که امیدوارم پیگیری شوند و به ثمر بنشیند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به ساخت و سازهای صورت گرفته در استان به خاطر سیل سال‌های اخیر گفت: در شرایط تحریم از گمرک بندرعباس ۷۰ درصد ماشین‌آلات را به گمرک استان انتقال دادیم و مستقیم به سر پروژه‌ها بردیم.

وی با تاکید به اینکه همه در استان به حوزه اقتصادی استان کمک کنند افزود: باید واقع‌بینانه نگاه کنیم و متاسفانه برخی زمزمه‌ها نشان از آن دارد که می‌خواهند این نگاه را تغییر دهند در صورتی که باید همه به توسعه استان کمک کنیم.

پورمجاهد با اشاره به اینکه اگر یک پروژه‌ای متوقف شود یعنی کار را باید با ۲۰ درصد تورم انجام داد، چرا باید گفته شود پروژه‌ای متوقف شود گفت: باید مسیر اجرا فراهم شود و اگر کسی دیدگاه توسعه ای دارد توقف معنا ندارد.

وی با بیان اینکه ماهانه حداقل برای یک‌هزار  و ۲۰۰ نفر در استان شغل ایجاد می‌شود که این طبق آمار بیمه تامین اجتماعی یا بیمه روستایی و عشایر است افزود: در ناحیه صنعتی جوکار به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان طرح اجرا شده که تنها برای یکی از طرح‌ها ۳۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به اینکه چرخ اقتصاد استان خوب پیش می‌رود گفت: واگذاری زمین قابل مقایسه با گذشته نیست و در حال ساخت ۳۵۰ پروژه در حوزه صنعتی و ... هستیم.

وی با بیان اینکه طبق صحبت استاندار مبنی بر اینکه «اگر کسی حرف می‌زند با کار پاسخ دهید»، کار را پیش بردیم افزود: در حوزه تنظیم بازار نیز اگر کالایی با کمبود مواجه شده تلاش شبانه‌روزی داشتیم تا کار سخت نشود.

پورمجاهد تأکید کرد: تلاش زیادی در این زمینه شد اما وقتی جلوی پرونده‌ای درشت را می‌گیریم برخی دخالت می‌کنند تا مشکلاتی ایجاد شود.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول