اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پویش «در روستا می‌مانیم» با بهره‌برداری 4 طرح هادی در آزادشهر و رامیان

رئیس بنیاد مسکن شهرستان‌های رامیان و آزادشهر گفت: در پویش «در روستا می‌مانیم» یک طرح هادی در شهرستان رامیان و چهار طرح هادی در آزادشهر به بهره‌برداری رسید.

پویش «در روستا می‌مانیم» با بهره‌برداری 4 طرح هادی در آزادشهر و رامیان

مرتضی احمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در هفته دولت امسال پروژه‌های مسکن شهرستان آزادشهر با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و با بهره‌مندی ۷۷۱ خانوار کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: تعداد ۲۲۴ واحد مسکونی روستایی با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح و عملیات اجرایی تعداد ۱۵۱ واحد مسکونی با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان‌های آزادشهر و رامیان خاطرنشان کرد: در راستای عمران و آبادانی روستاها و تحقق پویش «در روستا می‌مانیم» و به روستا بر می‌گردیم چهار پروژه در قالب چهار طرح هادی روستایی با اعتبار ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در حوزه شهرستان آزادشهر و یک پروژه در قالب طرح هادی «جعفرآباد نامتلو» در حوزه شهرستان رامیان با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی درباره پروژه‌های مسکن در حوزه شهرستان رامیان بیان کرد: پروژه‌های مسکن شهرستان رامیان با اعتبار ۲۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و بهره‌مندی ۷۵۵ خانوار کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

احمدی گفت: در این شهرستان تعداد ۳۳۵ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان افتتاح و عملیات اجرایی تعداد ۱۲۳ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول