اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

امام جمعه شهرکرد: انتخاب استانداران شتاب بگیرد/ حل مشکلات استان بر سلیقه گروه‌ها ارجحیت دارد

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر لزوم شتاب گرفتن انتخاب مدیریت استان‌ها گفت: واقعیات استانی را بر سلایق فردی و گروهی ترجیح بدهیم و به نگاه مشترک برسیم تا هم ثبات مدیریتی و هم فضای کار و تلاش در استان قوت پیدا کند.

امام جمعه شهرکرد: انتخاب استانداران شتاب بگیرد/ حل مشکلات استان بر سلیقه گروه‌ها ارجحیت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در پیام جمعه با تبریک هفته دولت گفت: انتظار داریم که دولت سیزدهم هیچگاه گرفتار سستی و روزمرگی نشود و از فرصت‌ها به بهترین وجه ممکن استفاده کند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه کشور به شدت نیازمند کار و تلاش است، اظهار داشت: درست است که کرونا مسئله اول کشور است و باید همه کارها و برنامه‌ها به سمت رهایی از این بلیه باشد، اما نباید از معیشت مردم غافل شد لذا رونق بخشیدن به اقتصاد با نگاه به امکانات داخلی و رفع مشکلات معیشتی مردم از ضروریات امروز کشور است.

انتخاب مدیران استانی شتاب بگیرد

وی با تأکید بر لزوم شتاب گرفتن تعیین مدیریت استان‌ها خاطرنشان کرد: امید است هر چه زودتر تکلیف استان‌ها هم مشخص و ثبات مدیریتی حاکم شود، نباید تعللی در این مسئله صورت گیرد.

نکونام عنوان کرد: انتظار این است که این دولت تصمیم میدانی و نه وزارتخانه‌ای و ستادی محض اتخاذ کند، یعنی آقایان وزرا شخصاً در مناطق پرمشکل و مسئله‌دار حضور یابند و همانند مردم مشکلات را لمس کنند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه شایسته است دولت‌مردان فارغ از نگاه‌های سیاسی در خدمت همگان باشند، افزود: تلاش دولت‌مردان بر ایجاد وحدت ملی و ولایت‌محوری باشد که مردم دیگر تاب اختلافات حزبی و بازی‌های سیاسی و امثال این‌ها را ندارند، نباید کشور و منافع آن قربانی بازی‌های سیاسی شود.

چهارمحال و بختیاری استانی پرظرفیت با مشکلات بسیار

وی خطاب به فعالان استانی در حوزه‌های مختلف گفت: چهارمحال و بختیاری استانی پرظرفیت و در عین‌حال پرمشکل است و حل مشکلات استان در کنار هم نشستن و به راهکارهای واحد رسیدن را می‌طلبد.

نکونام ادامه داد: استان هم ظرفیت‌های انسانی بسیار بالایی در همه اقشار دارد و هم ظرفیت‌های سرزمینی وافر دارد حیف است که این سرمایه‌ها و این ظرفیت‌ها در خدمت رشد استان قرار نگیرد.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر لزوم افزایش همدلی در استان تصریح کرد: واقعیات استانی را بر سلایق فردی و گروهی ترجیح بدهیم و به نگاه مشترک برسیم تا هم ثبات مدیریتی و هم فضای کار و تلاش در استان قوت پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: هر کسی که مسئول باشد نیازمند حمایت مردمی و کمک است اگر بنا باشد مدام به پر و پای یکدیگر بپیچیم نمی‌توانیم قوت به مسئولان بدهیم.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول