اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برخی از سیاسیون استان دنبال تضعیف جوان‌گرایی هستند/ لزوم استفاده از جوانان تحول‌خواه در سیستم مدیریتی

فعال سیاسی با بیان اینکه جوانگرائی تبدیل به شعار شده است و اراده‌ای برای تحقق این مهم در استان نیست گفت: تنها راه حل فوری مشکلات روی کار آمدن مدیرانی جوان و تحول‌خواه است.

برخی از سیاسیون استان دنبال تضعیف جوان‌گرایی هستند/ لزوم استفاده از جوانان تحول‌خواه در سیستم مدیریتی

احمد شیرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در حال حاضر کشور با انباشتی از مشکلات مواجه است که تنها راه برون‌رفت و حل آن‌ها با روی کار آمدن مدیرانی تحول‌خواه با نگاه و طرز تفکری جدید امکان‌پذیر بوده و حضور مجدد سیستم اجرائی و مدیران قبلی تاثیری چندانی در بهبود اوضاع کشور و استان نخواهد داشت.

فعال سیاسی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر جوانگرائی که از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری است تنها به شعار تبدیل شده و فعالان سیاسی استان با توجیهات مختلف به این موضوع نگاه عملیاتی نداشته و اراده‌ای برای اجرای این مهم ندارند.

وی اظهار داشت: همانطور که در اول انقلاب و در زمان جنگ تحمیلی به جوانان اعتماد شد و نتیجه مطلوبی را از این اعتماد شاهد بودیم در حال حاضر نیز باید میدان داده شود و در خط اول قرار گیرند.

شیرانی تاکید کرد: جوانگرائی نفی تجربه‌گرائی نبوده و باید جوانان در خط اول قرار گرفته و تجربه‌دارها در یک خط عقب‌تر تجربیات خود را در اختیار چهره‌های جوان، جهادی و تازه‌نفس قرار دهند و تعامل مستمر با هم داشته باشند تا نتیجه خوبی را شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: استان چهارمحال و بختیاری نیز به خاطر مشکلات عدیده‌ای که داشته و طی سال‌های اخیر شاهد سیستم مدیریتی ناکارآمدی بوده لزوم جوان‌گرائی در سیستم مدیریتی آن بیشتر احساس می‌شود.

این فعال سیاسی ادامه داد: ما در حال حاضر در استان با انبوهی از جوانان کارآمد، با انگیزه و جهادی مواجهیم که دارای تخصص‌های لازم و برنامه‌ قوی هستند و شاخص‌های لازم مدیریتی را دارا می‌باشند.

وی تصریح کرد: این وظیفه همه اهالی رسانه، متنفذین و فعالان سیاسی است که بدون مماشات و شجاعانه این مطالبه را از دولت سیزدهم داشته باشند که مدیرانی جوان، با برنامه و دارای روحیه جهادی و تحول‌خواه بر سر کار گذاشته شوند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول