اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تقویت روحیه همکاری در کارهای جمعی ضروری است

فرماندار سقز گفت: باید روحیه همکاری را در کارهای جمعی تقویت کنیم.

تقویت روحیه همکاری در کارهای جمعی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان در آئین مهمانی لاله‌ها با اشاره به اینکه ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت به ویژه شهید رجایی و باهنر، اظهار کرد: به فرموده امام خمینی(ره) همه مسئولان خدمت‌گزار مردم هستیم و مملکت نیاز به خدمتگزار دارد.

وی از عدم همکاری و هماهنگی و حاشیه‌های شورای شهر، واکنش نشان داد و گفت: اعتماد دوباره مردم شریف شهر سقز به نهاد شورا، نباید دستخوش خدشه و ناملایمات شود.

فرماندار سقز بر ضرورت همکاری جمعی در این نهاد و اولویت قرار دادن منافع مردم و شهر به جای منافع فرد و حفظ استقلال تاکید کرد.

وی با عنوان اینکه دستاوردهای ایران اسلامی با ایثارگری شهدا، جانبازان و ایثارگران و خادمان به این آب و خاک، به دست آمده، تصریح کرد: فلسفه مسئولان مردمی و دولتی، خدمت به مردم و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرماندار سقز یادآور شد: مردم شریف شهر سقز با رأی دادن و انتخابات وکلای خود در پارلمان محلی به این نهاد باور کرده‌اند و از منتخبان انتظار کار و تلاش دارند نه اینکه با اعمال سخیف و دور از آداب اداری خود را در بوته نقد و حاشیه‌سازی قرار دهند و جایگاه مردمی را تضعیف کنند.

در ادامه این مراسم مزار شهدای شهرستان سقز غبار روبی، عطر افشانی و گلباران شد.

شهرستان سقز برای حفظ و حراست از کیان اسلامی بیش از 2 هزار شهید، جانباز و آزاده سرفراز تقدیم نظام مقدس اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول