اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پروژه‌های توزیع برق استان زنجان با اعتبار 951 میلیارد ریال به بهره‌برداری می رسد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از افتتاح یک هزار و 430 پروژه برق رسانی این شرکت به ارزش 951 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت دراستان زنجان خبر داد.

پروژه‌های توزیع برق استان زنجان با اعتبار 951 میلیارد ریال به بهره‌برداری می رسد

 علیرضا علیزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت هفته دولت اظهار کرد: پروژه‌های توزیع برق استان زنجان با اعتبار ۹۵۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در بازه زمانی دهه فجر ۱۳۹۹ تا ابتدای شهریور ۱۴۰۰ اجرا شده‌اند، گفت: پروژه‌های فوق در زمینه‌های تامین برق مشترکین جدید واحدهای صنعتی، کشاورزی، مراکز بهداشتی، آموزشی و درمانی و نیز اصلاح و ساماندهی شبکه‌‌های توزیع برق و احداث شبکه‌های توزیع برق جدید با بهره‌گیری از فناوری نوین و همچنین شبکه‌های روشنایی معابر شهری و روستایی با حضور مقامات ارشد استانی و شهرستانی در هفته‌جاری به صورت نمادین بهره‌برداری خواهد شد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از یک هزار و ۴۳۰ پروژه به ارزش ۹۵۱ میلیارد ریال افزود: از این تعداد ۵۰۸ پروژه با اعتبار ۳۴۲ میلیارد ریال در شهرستان زنجان، ۱۲۲ پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال در شهرستان ابهر و همچنین ۳۴۳ پروژه با تخصیص اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال در شهرستان خدابنده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اضافه کرد: از پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال ۱۰۲ پروژه با صرف اعتبار ۱۱۵ میلیارد ریال در شهرستان خرم‌دره، ۹۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۹ میلیارد ریال در شهرستان طارم و همچنین ۱۲۷ پروژه با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال در شهرستان ماهنشان افتتاح خواهد شد.

علیزاده گفت: همزمان با هفته دولت ۷۶ پروژه دیگر با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال در شهرستان سلطانیه و ۶۲ پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال در شهرستان ایجرود به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول