اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ارتقای کیفیت برق و خدمات غیرحضوری شرکت توزیع برق زنجان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: شرکت توزیع برق زنجان بیش از چهار سال سریع‌تر از چشم انداز خود، همه خدمات به صورت غیر حضوری در دسترس مردم استان زنجان قرار داده است.

ارتقای کیفیت برق و خدمات غیرحضوری شرکت توزیع برق زنجان

علیرضا علیزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به سه شاخصه مهم شرکت در چشم‌انداز استراتژیک ۱۴۰۴ اظهار کرد: رساندن میانگین خاموشی هر مشترک در سال به ۱۴۰ دقیقه، حذف مراجعه حضوری متقاضیان و مشترکان با استفاده از فناوری‌های نوین و کاهش تلفات انرژی برق به کمتر از ۴ درصد، از هدف‌گذاری شرکت تا سال ۱۴۰۴ است.

مدیر عامل شرکت  توزیع نیروی برق استان زنجان در مورد ارائه خدمات به صورت غیر حضوری عنوان کرد: با آغاز بحث کرونا و ضرورت قطع زنجیره انتقال، در پی دستور وزارت نیرو و شرکت توانیر بر ارائه صد درصدی خدمات به صورت غیرحضوری از آذر‌ماه سال ۱۳۹۹ ،توزیع برق زنجان بیش از چهار سال سریع‌تر از چشم انداز خود، همه خدمات به صورت غیر حضوری در دسترس مردم استان قرار داده است.

وی با اشاره به سامانه موبایلی «برق من» سامانه ارائه خدمات صنعت برق افزود: همه خدمات چهل گانه (۲۸ خدمت در حوزه خدمات مشترکان و ۱۲ خدمت در حوزه بهره‌برداری) از طریق بسترهای الکترونیک و با تکنولوژی روز برای مشترکانی که به گوشی‌های هوشمند دسترسی دارند، از طریق سامانه برق من ارائه می‌شود این درحالی است که این سامانه به صورت کشوری و در تمام نقاط ایران و در هر زمانی پاسخگوی مشترکان برق استان زنجان است.

 علیزاده در مورد تبدیل ۱۰۰ درصد سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار تا پایان سال‌جاری در سطح استان افزود: در هفته دولت امسال یک هزار و ۴۳۰ پروژه ریز و درشت با مبلغی بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال  افتتاح خواهد شد، که بیشتر پروژه‌ها مربوط به تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان یکی از راه‌های کاهش تلفات انرژی برق به کمتر از ۴ درصد را تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار دانست و افزود: استان زنجان از شرکت‌های پیشرو در تبدیل شبکه مسی و کابل خودنگهدار است و مهم‌ترین دلیل این اقدام، جلوگیری از سرقت سیم‌های مسی و کاهش تلفات بوده و موضوع آشتی با طبیعت و کاهش مانورهای شاخه‌زنی و قطع درختان به دلیل جلوگیری از بروز حوادث نیز از اولویت‌های شرکت است.

وی نتیجه کشف مزارع رمز ارز را صرفه جویی ۳۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی عنوان کرد و افزود: در تابستان سال‌جاری به دلیل افزایش دما شاهد افزایش مصرف انرژی در سطح کشاورزی، خانگی، تجاری و صنعتی و ... بوده‌ایم.

علیزاده ادامه داد: تا پایان شهریورماه سال‌جاری مزارع رمز ارز مجاز و غیرمجاز اجازه هیچ گونه فعالیت نداشته و شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از طریق اکیپ‌های سیار و گزارش‌های مردمی به رصد و کشف مزارع در حال فعالیت می‌پردازد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به افزایش دما نسبت به روز گذشته، میزان مصرف برق یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار واحد افزایش می‌یابد، گفت: راهکارهای ساده مدیریت مصرف برق نظیر حفظ دمای کولر گازی در ۲۵ درجه و بالاتر، تنظیم کولر آبی در دور کند و عدم استفاده از وسایل برقی پر مصرف در زمان پیک بار است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول