اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

انتخاب ۴ گزینه نهایی تصدی پست شهردار همدان

رئیس شورای اسلامی شهر همدان از انتخاب چهار گزینه نهایی تصدی پست شهردار خبر داد.

انتخاب ۴ گزینه نهایی تصدی پست شهردار همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان؛ محمود مسگریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پانزدهمین صحن شورای شهر بر اساس اکثریت آرای اعضای شورا، از بین ۹ گزینه‌ کاندیدا که نسبت به ارائه برنامه‌های خود در حوزه تصدی پست شهردار همدان اقدام کرده بودند، چهار نفر به مرحله بعدی راه یافتند.

وی افزود: رضا ابرارخرم، سید مسعود حسینی، مجید شاکری و علیرضا عقیقی، گزینه‌هایی نهایی هستند که به‌ منظور بررسی بیشتر برنامه‌هایشان انتخاب شدند و در مهلت قانونی تعیین شده، شهردار منتخب به مردم شریف همدان معرفی خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: شورای ششم مصوبه‌ای را در نظر گرفته است مبنی بر اینکه اگر گزینه دیگری شایسته این پست بود و هشت نفر از اعضای شورای شهر تصمیم به ورود گزینه مدنظر داشته باشند، در صورت وجود شرایط مناسب و قاعدتاً فراهم بودن فرصت قانونی برای روند انتخاب شهردار، صورت خواهد پذیرفت.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: تلاش ما بر این است که طی بررسی چهار گزینه نهایی اعلام شده، بتوانیم شهردار منتخب را برای خدمت به مردم فهیم همدان معرفی کنیم.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول