اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آغاز فرایند انتخاب شهردار همدان / هنوز وارد بررسی مصداقی نشده‌ایم

رئیس سنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه مراحل انتخاب شهردار مبتنی بر ۱۰ فرایند و با دریافت نظرات ۲۶۰ نفر از نخبگان در حال انجام است گفت: هنوز وارد بررسی مصداقی گزینه‌ها نشده‌ایم و گمانه‌زنی‌های غیررسمی نیز مورد تایید نیست.

آغاز فرایند انتخاب شهردار همدان / هنوز وارد بررسی مصداقی نشده‌ایم

محمود مسگریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه منتخبان ششمین دوره شورای شهر همدان بلافاصله پس از انتخابات، جلسات خود را به صورت غیر رسمی آغاز کرده‌اند اظهار کرد: از آنجا که یکی از مهم‌ترین وظایف شورا انتخاب شهردار است، در اولین گام اقدام به جمع‌‌آوری نظرات ۲۶۰ نفر از نخبگان دانشگاهی، حوزوی، اداری و... در خصوص تدوین شاخص‌ها، معیارها و فرایند پیشنهادی انتخاب شهردار شد.

وی با بیان اینکه با نهایی شدن این فرایند که شامل ۱۰ گام اصلی است، مراحل انتخاب شهردار با دقت و سرعت در حال انجام است گفت: از مهمترین اهداف انتخاب شهردار آینده توسط شورای منتخب می‌توان به اجرایی شدن شهر و شهرداری الکترونیک، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و مجوزها به شهروندان و اجرای عدالت شهری و توزیع متوازن منابع در مناطق مختلف شهری اشاره کرد.

رئیس سنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر همدان گفت: شفافیت در مدیریت شهری، توجه خاص به بافت‌های فرسوده، توسعه زیرساخت‌های گردشگری، ارتقای زیست محیطی، لزوم تهیه پیوست‌های مطالعاتی دقیق و کارشناسی برای پروژه‌ها نیز در فرایند انتخاب شهردار مد نظر منتخبان دوره ششم شورا قرار دارد.

وی در پاسخ به گزینه‌های مطرح شده احتمالی برای شهرداری نیز بیان کرد: بر اساس فرآیند تنظیم شده شورای منتخب، هنوز وارد بررسی مصداقی گزینه‌ها نشده‌ایم و گمانه‌زنی‌های غیررسمی نیز مورد تایید نیست.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول