اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

بیش از ۳۰۰ نفر شهید ترور در استان کردستان وجود دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: بیش از ۳۰۰ نفر شهید ترور در استان کردستان وجود دارد که وظیفه ماست صدای خانواده های ترور را به گوش جهانیان برسانیم.

بیش از ۳۰۰ نفر شهید ترور در استان کردستان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم زارعی ظهر امروز در ششمین همایش اسوه‌های صبوری که در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه ماست که در هر مراسمی و در هر شرایطی از شهدا یاد کنیم و همیشه قدردان جانفشانی این عزیزان باشیم.

وی افزود: ترور به عنوان یک عمل خشونت‌آمیز و‌ ناپسند در هر جا و در هر مکانی محکوم می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان بیان کرد: امروزه اگر چه ترور جان افراد در دنیا کاهش پیدا کرده اما بیشترین ترورها در ایران انجام شده است.
 
وی با بیان اینکه ترور فقط ترور جسمی نیست، افزود: این روزها در دنیا گروه‌هایی روی کار آمده‌اند که با توهین و‌ تهمت شخصیت افراد در جامعه را ترور می‌کنند.

زارعی بیان کرد: هر انسانی شخص و جایگاه خود را دارد و ترور با هر هدفی محکوم شده و‌ قابل توجیه نیست.

وی اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ نفر شهید ترور در استان کردستان وجود دارد که ما باید صدا و مظلومیت خانواده‌های قربانیان ترور را به دنیا برسانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: وظیفه ما این است که حامی این خانواده‌ها باشیم و پیام آنها را به کمک رسانه‌ها به دنیا برسانیم.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم روزی برسد که تمام مردم دنیا به درجه‌ای از آگاهی برسیم که جهانی عاری از ترور داشته باشیم.

انتهای پیام/2330/79

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول