اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دعوت از نخبگان جهت هم افزایی در طرح تحول بسیج دانشجویی

مسوول بسیج دانشجویی خوزستان از هم افزایی و تبادل نظرات میان نخبگان، دانشگاهیان، فعالان بسیج دانشجویی و ادوار در خصوص طرح تحول بسیج دانشجویی خبر داد.

دعوت از نخبگان جهت هم افزایی در طرح تحول بسیج دانشجویی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صادق شاهوارپور مسوول بسیج دانشجویی استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه نخبگان، دانشگاهیان و فعالان دانشجویی دغدغه‌مند می‌توانند به صورت هم‌افزایی در قالب جمع سپاری، ایده‌ها، نظرات و پیشنهادات خود را درخصوص طرح تحول بسیج دانشجویی ارایه کنند.

وی به موضوعات این طرح تحول اشاره کرد و ادامه داد: ساختار متناسب با ماموریت‌های بسیج دانشجویی، نحوه به کارگیری و استفاده از ظرفیت ادوار، عرصه‌های مغفول مانده در برنامه بسیج دانشجویی، نقش بسیج دانشجویی در حرکت عمومی معقول و منضبط یا جریان حلقه‌هایی میانی و نقاط ضعف و قوت رویکرد مساله محوری، ازجمله قالب‌های طرح تحولی بسیج دانشجویی است که گروه های هدف ذکر شده، می‌توانند متناسب با آنها ایده‌های کاربردی عملیاتی خود را در اختیار ما قرار بدهند.

مسئول بسیج دانشجویی خوزستان در پایان گفت: همه علاقمندان می‌توانند در پیام رسان‌های داخلی ایتا، بله و روبیکا به آدرس @arman_daneshjoo ایده‌های خود را تا تاریخ 10 شهریور 1400 ارسال نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول