اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز به رائفی‌پور

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با توجه به اظهارات اخیر آقای رائفی‌پور درباره وضعیت بحرانی استان خوزستان طی نامه‌ای از وی دعوت کردند تا ضمن بازدید میدانی از استان، یک نشست تخصصی جهت بررسی شرایط فعلی خوزستان داشته باشد.

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز به رائفی‌پور

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با توجه به اظهارات اخیر آقای رائفی‌پور درباره وضعیت بحرانی استان خوزستان طی نامه‌ای از وی دعوت کردند تا ضمن بازدید میدانی از استان، یک نشست تخصصی جهت بررسی شرایط فعلی خوزستان داشته باشد.

در بخشی از این نامه آمده است: جناب آقای رائفی پور سلام علیکم، با احترام و صلوات بر محمد و آل محمد و تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در روزهای گذشته همگی ما شاهد بحران بی‌آبی در استان خوزستان بوده‌ایم، بحرانی که عوامل مختلفی در آن نقش ایفا کرده، از نبود الگوی کشت و آمایش سرزمین گرفته تا عدم مدیریت صحیح منابع آبی و بحث انتقال آب و لابی‌گری‌های مربوطه.

صحبت هایی از جنابعالی در روزهای گذشته چه در قالب سخنرانی، چه در قالب نوشته در فضای مجازی ارائه شده که با اینکه بخش قابل توجهی از آن درست می‌باشد، مطالبی هم وجود دارد که در صحت آن‌ها تردید وجود دارد، از برخی آمار اشتباه گرفته تا برخی استدلال‌ها در رابطه با بحث انتقال آب.

در ادامه این نامه آمده است: نظر به سخنرانی و مطالب ارائه شده توسط جنابعالی در خصوص وضعیت بحرانی استان خوزستان، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از حضرتعالی دعوت به عمل می‌آورد تا ضمن حضور در استان خوزستان و بازدید میدانی، برای درک هرچه بهتر وضعیت فعلی استان، نشستی تخصصی در این زمینه با کارشناسان خبره‌ی استانی مانند اساتید دانشگاهی و فعالین محیط زیستی داشته باشید.

در انتها از جنابعالی تشکر میکنیم که نسبت به شرایط بحرانی استان خوزستان دغدغه‌مند بوده و اظهار نظر کرده‌اید، اشاره‌ای که جنابعالی به بحث نبود مدیریت در استان خوزستان کردید کلیدی‌ترین و مهم‌ترین حلقه مفقوده استان می‌باشد. والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول