اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ارتقای نیروی انتظامی قبله تهران/ اولین حکم فرمانده انتظامی شهرستان ری صادر شد

با ارتقای سرکلانتری شهرستان ری به فرماندهی نیروی انتظامی، سرهنگ دوستعلی جلیلیان به‌عنوان اولین فرمانده انتظامی این شهرستان معارفه شد.

ارتقای نیروی انتظامی قبله تهران/ اولین حکم فرمانده انتظامی شهرستان ری صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در آئین تکریم سرکلانتر نهم و معارفه اولین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری که ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری ری برگزار شد اظهار کرد: امروز با پیگیری فرماندار ویژه شهرستان ری و امام جمعه شهرری قولی که به مردم و مسؤولان دادیم بعد از یک سال اجرایی شد و شاهد ارتقای نیروی انتظامی قبله تهران هستیم که علاوه بر بالا رفتن امنیت شهرستان ری تاثیر بسزایی در امنیت پایتخت نیز دارد و اولین حکم فرمانده انتظامی شهرستان ری صادر شد.

وی گفت: امنیت یک زیرساخت مهم می‌باشد و تلاش می‌کنیم روز به روز امنیت در سطح شهرستان ری ارتقا پیدا کند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: امیدواریم همه پلیس‌های تخصصی در شهرستان ری ایجاد و تقویت شود تا بتوانیم در سایه توجهات حضرت سیدالکریم، به مردم عزیز شهرستان ری خدمات مطلوبی ارائه دهیم.

زیرساخت‌های ناجا در شهرستان ری باید ارتقا یابد

حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در این مراسم گفت: امروز خواسته دیرینه مردم شهرستان ری در راستای ارتقای سرکلانتری نهم به فرماندهی انتظامی شهرستان ری محقق شد.

وی افزود:  از لحاظ ساختار حاکمیتی، ری به فرمانداری ویژه تبدیل شد زیرا ری جایگاه ویژه‌ای دارد به نحوی که رهبر معظم انقلاب ری را قبله تهران نامیدند.

معاون استاندار تهران ادامه داد: وحدت و همدلی ایجاد شده در شهرستان ری سبب شده تا در قبله تهران نهادها و دستگاه‌های اجرایی، خدمات دهی مناسبی به مردم ارائه کنند.

توکلی تصریح کرد: در ماه‌های گذشته پلیس فتا و امنیت اقتصادی شهرستان ایجاد شد و امروز با نگاه ویژه استاندار تهران و فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و با پیگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، اولین فرماندهی انتظامی شهرستان ری ایجاد شد.

وی با تاکید براینکه زیرساخت‌های ناجا در شهرستان ری باید به نحو مطلوبی ارتقا یابد، خاطرنشان کرد: پیگیری لازم در این خصوص انجام گرفته و اعتبارات لازم تخصیص یافته است، همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری نیز باید در این راستا تلاش کنند.

گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات سرهنگ بهمنیار سرکلانتر نهم فاتب تکریم و سرهنگ دوستعلی جلیلیان به عنوان اولین فرمانده انتظامی شهرستان ری معارفه شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول