اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برگزاری بزرگ‌ترین مسابقه مدل‌سازی کشوردر دانشگاه صنعتی اصفهان

بزرگ‌ترین مسابقه مدل‌سازی و بهینه‌سازی کشور با هدف آشنایی بیشتر دانشجویان و دانش‌‏آموختگان با مسائل واقعی صنعت و نیز به چالش کشیدن مهارت‏‌های آن‏ها در این حوزه به همت دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌های دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری بزرگ‌ترین مسابقه مدل‌سازی کشوردر دانشگاه صنعتی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، بزرگ‌ترین مسابقه مدل‌سازی و بهینه سازی کشور یا همان OR Competition با هدف آشنایی بیشتر دانشجویان و دانش‌‏آموختگان با مسائل واقعی صنعت و نیز به چالش کشیدن مهارت‏‌های آن‏ها در این حوزه به همت دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌های دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

مهدی ایران‏پور در این باره گفت: کار بر روی مسائل بهینه‏‌سازی، در قالب یک مسابقه گروهی باعث می‌‏شود شرکت‏‌کنندگان علاوه بر محک زدن سطح علمی و مهارتی خود، رقابت مهیجی را در این زمینه تجربه کنند و برگزاری این چالش در یک فضای تیمی، سبب تقویت مهارت‏‌های ارتباطی و کار گروهی شرکت‌ کنندگان خواهد شد.

دبیر اجرایی بزرگ‌ترین مسابقه مدل‌سازی و بهینه‌سازی کشور خاطر نشان کرد: این مسابقه با همکاری جمعی از اساتید برجسته دانشگاه‏‌های کشور و متخصصانی از صنعت برگزار می‌شود و صنایع برتر کشور نیز حامی این مسابقه هستند. 
وی تأکید کرد: امید است این رویداد به تقویت ارتباط میان صنعت و دانشگاه منجر شود، ارتباطی که یکی از نتایج مثبت آن آشنایی و شناخت بیشتر از ظرفیت‏‌های دانش‌آموختگان دانشگاهی در راستای برطرف کردن موانع و حل مسائل صنعت است.

ایرانپور افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقه، با دو سؤال روبرو خواهند بود؛ یکی از سؤالات عمومی است و سؤال دوم از سوی شرکت فولاد مبارکه اصفهان انتخاب شده است، اطلاعات بیشتر در مورد سؤالات و مهلت پاسخگویی به آن‏ها در وب سایت مسابقه و شبکه‏‌های اجتماعی در دسترس علاقه‏‌مندان قرار می‌‏گیرد.

عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه داد: برندگان مسابقه در سه رتبه تیمی برتر به ترتیب، ۲۰، ۱۲ و ۸ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت می‏‌کنند. 

وی با اشاره به برگزاری مجموعه‌ای از کارگاه‌های آموزشی مجازی در حوزه بهینه‌‏سازی در طول برگزاری این مسابقه، تصریح کرد: حضور در این کارگاه‏‌ها برای شرکت‌‏کنندگان در مسابقه رایگان بوده و همچنین به شرکت‏‌کنندگان، گواهی حضور در کارگاه اعطاء می‏‌گردد.

ایرنپور در پایان با دعوت از همه علاقه‌مندان به حوزه بهینه‏‌سازی برای شرکت در این مسابقه گفت: ثبت‌نام هم اکنون آغاز شده و آخرین مهلت ثبت نام، ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ است.

شایان ذکر است علاقه‏‌مندان به حوزه‌‏های بهینه‏‌سازی می‌توانند برای ثبت‌نام و یا کسب اطلاعات بیشتر به وب‏‌سایت مسابقه به آدرس https://orcompetition.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول