اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تقدیر مهمانان خارجی از ایران برای میزبانی مناسب مسابقات ارتش‌های جهان

سرکنسول فدراسیون روسیه در اصفهان گفت: می‌خواهم به جمهوری اسلامی ایران به خاطر سازماندهی بهتر این بازی در شهر شاهین‌شهر تبریک گویم، چند روز قبل در اینجا بودم و دیدم علیرغم محدودیت ویروس کرونا، تمام شرایط برای اجرای مناسب این بازی‌ها فراهم شده است.

تقدیر مهمانان خارجی از ایران برای میزبانی مناسب مسابقات ارتش‌های جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بوریس بورمیستروف، صبح امروز در آئین افتتاحیه مسابقات ارتش‌های جهان به میزبانی اصفهان ضمن تبریک به شرکت‌کنندگان این مسابقات اظهار داشت: این بازی هفت سال پیش در روسیه شروع شد و شرکت‌کنندگان در این مسابقات تاکنون ایران، روسیه، ازبکستان، چین و ویتنام بوده‌اند.

سرکنسول فدراسیون روسیه در اصفهان، ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این مدت با حضور ۷۳۰ نفر در کشورهای مختلف شرکت می‌کنند، من مطمئن هستم شرکت‌کنندگان در این دوره توانایی بالا و مهارت بیشتری را نشان خواهند داد.

وی با آروزی پیروزی صلح و دوستی ابراز داشت: می‌خواهم به جمهوری اسلامی ایران به خاطر سازماندهی بهتر این بازی در شهر شاهین‌شهر تبریک بگویم، چند روز قبل در اینجا بودم و دیدم علیرغم محدودیت ویروس کرونا، تمام شرایط برای اجرای مناسب این بازی‌ها فراهم شده است.

بورمیستروف ابراز امیدواری کرد: امیدوارم تمام پروتکل‌های مرتبط با ویروس کرونا اجرا شود و برای شما سعادت، صلح و دوستی آرزومندم.

 اعتبار خدمت، ارتقای توان نظامی و بهبود سیستم آموزش و آمادگی واحدهای تعمیرات سلاح،  مهمترین اهداف این مسابقه رزمی است

سرهنگ فلادلف، نیز در این مراسم و در شروع مسابقات «اربابان سلاح» ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک روز پرچم روسیه، اظهار داشت: می‌خواهم به مدیریت و مقامات وزارت دفاع ایران به دلیل سازماندهی و آمادگی بالای برای اجرای این مسابقه تبریک بگویم.

نماینده فدراسیون روسیه در مسابقات ارتش‌های جهان گفت: اعتبار خدمت، ارتقای توان نظامی و بهبود سیستم آموزش و آمادگی واحدهای تعمیرات سلاح  مهمترین اهداف این مسابقه رزمی است.

وی دامه داد: تیم نخست این مسابقات، عنوان بهترین تعمیر سلاح در سال ۲۰۲۱ را از آن خود می‌کند، من مطمئن هستم همه شرکت‌کنندگان نتایج خوبی خواهند داشت و  عزم و اراده و احترام را نشان خواهند داد.

فرصتی برای انتقال تجارب، تعاملات و ارتباطات بین کشورها 

همچنین سرهنگ عارف جان احمدف، نماینده تیم ازبکستان در این‌دوره از مسابقات، با تشکر از ایران بابت سازماندهی خوب این مسابقات بیان کرد: اجرای این بازی‌ها این فرصت را برای انتقال تجارب و تعاملات و ارتباطات بین کشورها فراهم خواهد کرد، جمهوری ازبکستان با شایستگی شرکت و تلاش خواهد کرد.

وی در پایان برای همه تیم‌های شرکت‌کننده در این‌دوره از مسابقات آرزوی موفقیت کرد.

نخستین حضور ویتنام در مسابقات ارتش‌های جهان

در این مراسم، سرهنگ جیانگ‌هو، نماینده جمهوری سوسیالیستی ویتنام نیز با بیان اینکه تیم ویتنام اولین بار است که در این مسابقات حضور دارد، اظهار کرد: این‌مسابقات راهی برای تقویت فنی سلاح‌ها در عرصه بین المللی است که توسط روسیه آغاز شده و محلی برای تمرین نظم کشورهای شرکت‌کننده است.

وی افزود: ویتنام از طریق این مسابقات موقعیتی پیدا کرده است تا تجربیات خود را تبادل کند، این محل موقعیتی فراهم کرده تا بتوانیم فرهنگ، تاریخ، هنر و ورزش خود را معرفی کنیم.

آشنایی با فرهنگ ایرانی در سفر دو هفته‌ای به اصفهان

هو در پایان گفت: در طول ۲ هفته که به اصفهان آمده‌ایم با فرهنگ ایران آشنا و با ایرانیان گفتگو و با نیروهای مسلح ایران‌همکاری داشتیم.

در ادامه این مراسم، سرهنگ محمد سیدی، ضمن معرفی خود بیان کرد: به کمک ۴۳ داور که در مدت یک ماه آموزش‌های لازم را دیده‌اند، قضاوت این دوره از مسابقات را به‌عهده دارم، در این دوره از مسابقات چهار تیم روسیه، ویتنام، ازبکستان و ایران شرکت دارند و ۴ داور انتخاب و ۱۲۰ ساعت آموزش لازم به آنها ارائه شد.

سرداور مسابقه اربابان سلاح ، در پایان گفت: امروز کارت سرتیفیکیت را به عنوان نماینده کشورها به عنوان نماینده هیأت رئیسه ارائه خواهم کرد و برای شما آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ق30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول