اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توزیع 76 هزار وعده غذای گرم میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری/ کمک 2 میلیاردی مردم به پویش اطعام حسینی

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای ماه محرم امسال تاکنون 76 هزار و 625 وعده غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده است.

توزیع 76 هزار وعده غذای گرم میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری/ کمک 2 میلیاردی مردم به پویش اطعام حسینی

جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای ماه محرم امسال تاکنون 76 هزار و 625 وعده غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تاکنون 61 آشپزخانه اطعام حسینی با حضور 495 نفر نیروی داوطلب با مشارکت خیران، هیئت‌های مذهبی، مراکز نیکوکاری، حسینیه‌ها، مساجد، دفاتر ائمه جماعات و مؤسسات خیریه راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه پویش اطعام حسینی در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و احسان حسینی در قالب تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان است، افزود: علاوه‌ بر غذای گرم، 4 هزار و 202 بسته مواد غذایی نیز تهیه و میان خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و غیرتحت حمایت توزیع شده است.

محمدی با اشاره به اینکه توزیع نذورات با اولویت مناطق محروم و روستایی انجام می‌شود، عنوان کرد: در این ایام تمامی مراحل تهیه مواد غذایی، پخت و توزیع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی انجام می‌شود. 

وی اضافه کرد: تاکنون مردم استان 2 میلیارد و 739 میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به پویش اطعام حسینی کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول