اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توزیع غذای نذری میان 6 هزار نیازمند در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با عاشورای حسینی، 72 دیگ غذای نذری به نیابت از شهدای کربلا پخت و میان 6 هزار نیازمند در استان توزیع شد.

توزیع غذای نذری میان 6 هزار نیازمند در چهارمحال و بختیاری

جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: همزمان با عاشورای حسینی، 72 دیگ غذای نذری به نیابت از شهدای کربلا پخت و میان 6 هزار نیازمند در چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این غذاهای نذری در قالب پویش اطعام و احسان حسینی با مشارکت خیران، مردم نیکوکار استان، موکب حضرت علی اصغر(ع) و مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) شهر وردنجان تهیه و میان نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: تمامی مراحل تهیه مواد غذایی، پخت و توزیع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی انجام شده است.

محمدی با اشاره به تداوم پویش اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر، اضافه کرد: اطعام حسینی در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و احسان حسینی و تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان با مشارکت هیئت‌های عزاداری، حسینیه‌ها، مساجد، دفاتر ائمه جماعات، مؤسسات خیریه و کمک‌های مردم نیکوکار استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته خیران و نیکوکاران یک میلیارد و 900 میلیون تومان کمک‌های خود را در قالب غذای گرم و بسته‌های مواد غذایی به دست نیازمندان رساندند، اضافه کرد: توزیع نذورات با اولویت مناطق محروم و روستایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول