اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

2075/شهید مرادحسن محمودوند: تنها راه حفظ اسلام از فتنه دشمنان شهادت است

شهید مراد حسن محمودوند در وصیت‌نامه خود آورده است: شهادت، مرگی است که اسلام را از خطر نجات داده و درخت پرقدرت اسلام را قوى‌تر می‌کند تا هیچ ابرقدرتى نتواند کوچکترین لطمه‌اى به آن بزند.

2075/شهید مرادحسن محمودوند: تنها راه حفظ اسلام از فتنه دشمنان شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید مراد حسن محمودوند؛

بسم الله الر حمن الرحیم

ما راضى به جنگ نبودیم و نیستیم ولیکن اگر کسى تعدى بکند دهانش را خرد مى‌کنیم. (امام خمینى)
 
ما برنده جنگ هستیم و هیچ تردیدى در این نیست. شکر خداى را که اراد‌ه‌اش بر این بود که ما  در زمان شخصى زیست  کنیم که نامش روح الله و راهش جهاد و هدفش اسلام است. خدا را شکر که این توفیق را نصیبمان کرد که در راهش به مبارزه علیه کفر برخیزیم.

برادران و خواهران راه موفقیت اسلام و انجام وظیفه ما در راه مکتب بسته به فرمانبردارى از ولى فقیه است، ولایت فقیه قلب اسلام است و بدون شک چیزى که قلب نداشته باشد ارزشى ندارد.

 ما باید تا آخرین قطره خونى که در بدن داریم از این وطن نگهدارى کنیم و نگذاریم که دشمنان اسلام را از ما بگیرند و باید ما از روحانیت مبارز زیاد پشتیبانى کنیم چون دشمن از روحانیت مبارز زیاد  مى‌ترسد. آرى حال که روزى باید بمیریم پس خوب است زمانى که اسلام در خطر کفار است مرگ را انتخاب کنیم تا خون ما درخت پر قدرت اسلام را قوى‌تر کند تا هیچ ابرقدرتى نتواند کوچکترین لطمه‌اى به اسلام  بزند.

فکر کردم دیدم تنها شفاى دردم شهادت است فکر کردم دیدم تنها آرزویم شهادت است فکر کردم دیدم تنها راه ملاقات با حسین (ع) و دوستانم شهادت است فکر کردم دیدم تنها دیدن آن لبخندان  شهیدان شهادت . خداوندا این شهادت را نصیبم کن.

پدر و مادرم عزیزم مى دانم چه رنج‌هایى کشیده‌اىد تا من را به این سن برسانید افسوس  که نتوانستم آن همه زحمت را جبران کنم. مادر هر چه گشتم که کلمه‌اى را پیدا کنم که شایسته مقامت باشد پیدا کنم اما  مى‌گویم که محبوبترین کلمه قرن مادر است حلالم کن.

خواهرم تو هم اندازه مادر براى من زحمت کشیده‌اى تو هم مانند مادر مرا حلال کن و درس اخلاق و اسلام دوستى به بچه‌هایت بده و به آنها بگو که راه شهیدان اسلام را ادامه بده. از شما تقاضا دارم صبر داشته باشید و چون زینب شجاع باشید.

 برادرانم درسهایتان را بخوانید چون اول مبارزه و قدم در جهاد گذاشتن داشتن دانش و بینش و اخلاق اسلامى است.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول