اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فروش اینترنتی باتری های یو پی اس

فروش باتری یو پی اس صبا باتری به صورت گسترده و برای دستگاه هایی همچون آسانسور ها، دستگاه های خودپرداز (ATM)، دستگاه های کارتخوان، ماشین های برقی (زائر بر)، اتوبوس های برقی و .... انجام می‌­گیرد.

فروش اینترنتی باتری های یو پی اس

به گزارش گروه آگهی و تبلیغات خبرگزاری فارس در قزوین،فروش باتری یو پی اس صبا باتری به صورت گسترده و برای دستگاه هایی همچون آسانسور ها، دستگاه های خودپرداز (ATM)، دستگاه های کارتخوان، ماشین های برقی (زائر بر)، اتوبوس های برقی و .... انجام می‌­گیرد.

Ups مخفف Uninterruptible Power Supply به معنای منبع تغذیه بدون وقفه است. در واقع باتری های یو پی اس(ups) باتری هایی هستند که در صورت قطع منبع تغذیه ورودی یا برق اصلی، بار الکتریکی برق اضطراری را تأمین می کند. یو پی اس با یک سیستم برق کمکی یا اضطراری یا ژنراتور آماده به کار تفاوت دارد زیرا با تأمین انرژی ذخیره شده در باتری­ها، حفاظتی تقریباً لحظه­ای در برابر وقفه های ورودی برق ایجاد می کند.

UPS معمولاً برای محافظت از سخت افزارهایی مانند رایانه، مراکز داده، تجهیزات مخابراتی یا سایر تجهیزات الکتریکی استفاده می شود که در آن قطع برق غیر منتظره می­تواند باعث صدمات، اختلال جدی در کسب و کار یا از دست دادن داده شود. اندازه واحدهای UPS از واحدهای طراحی شده برای محافظت از یک رایانه تا واحدهای بزرگ تغذیه کننده کل مراکز داده یا ساختمان ها است.

از عوامل خرابی باتری های یو پی اس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

حرارت و دمای بالا
عدم شارژ باتری با ولتاژ مناسب
معیوب شدن اتصالات درون سلولی
خشک شدن باتری با از دست دادن الکترولیت
استفاده از شارژر نامناسب (اگر از شارژر اتوماتیک استفاده کنید موجب شارژ بیش از حد و خرابی باتری شما نمی شود.)
گذشت زمان مصرف باتری و فرسوده شدن صفحات سربی ، در این حالت عموما باتری دچار تورم می­گردد.

صبا باتری به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه های تولید باتری یو پی اس در ایران است.

نمایندگی صبا باتری باتری های یو پی اس را در 4 نوع باتری 12 ولتی ، باتری 2 ولتی اسیدی  OPZS،  باتری 2 ولتی سیلد اسید و باتری 6 ولتی تروجان تولید و در بازار عرضه کرده است. از این باتری ها علاوه بر دستگاه های یو پی اس، در صنایع مخابراتی و نیروگاهی نیز استفاده می شود. لازم به ذکر است که هر کدام از این باتری ها در آمپراژ های مختلف تولید شده اند که برای مصارف مختلفی استفاده می شوند.

سه باتری زیر از پرکاربردترین باتری های یو پی اس صبا باتری است.

باتری یو پی اس 100 آمپر صبا باتری مخصوص دستگاه های آزمایشگاهی و بیمارستان ها، سیستم های خورشیدی و .... است.
 باتری یو پی اس 65 آمپر صبا باتری در دستگاههای مخابراتی، دستگاه های خودپرداز (ATM)، دستگاه های کارتخوان سیار و .... استفاده می شود.
باتری یو پی اس 42 آمپر صبا باتری، نیز از جمله باتری های پر کاربرد این شرکت است که در صنایع برق، الکترونیک، مخابرات و شبکه های کامپیوتری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

صبا باتری، باتری های یو پی اس را یا کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. شما می توانید این باتری ها را از طریق سایت ثبت سفارش نموده و در محل موردنظرتان دریافت کنید و خریدی مطمئن و با ضمانت را تجربه کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول