اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

انتزاع بخش مسکن از راه نه بار مالی دارد و نه زمان‌بر است

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس تاکید کرد: طرح انتزاع بخش راه از مسکن نه هزینه‌ای به دولت بار خواهد کرد و نه زمان‌بر خواهد بود که به کشور آسیب بزند.

انتزاع بخش مسکن از راه نه بار مالی دارد و نه زمان‌بر است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، خلیل بهروزی‌فر نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در موافقت با کلیات طرح انتزاع بخش مسکن از راه و تشکیل وزارت حمل و نقل و وزارت شهرسازی و آمایش سرزمین، اظهار داشت: با این تفکیک سازمان و وزارتخانه جدیدی عملا ایجاد نخواهد شد بلکه همان ساختار ادغام شده در سال‌های قبل، در حال حاضر از هم جدا می‌شوند و فاصله می‌گیرند، لذا این طرح هیچ هزینه‌ای ندارد.

وی ادامه داد: ادغام دو وزارت راه و ترابری و مسکن و شهرسازی در حدود 10 سال قبل با هدف چابک‌سازی صورت گرفت، در حالی که با این ادغام فقط تجمیع انجام شد و هدف آن محقق نشد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حوزه فعالیت راه و شهرسازی بسیار گسترده است و مدیران استانی این وزارتخانه نسبت به همه حوزه‌های ماموریتی خود تسلط ندارند.

بهروزی‌فر تأکید کرد: با این تفکیک نه هزینه‌ای به دولت بار خواهد شد و نه زمان‌بر خواهد بود که آسیبی متوجه کشور شود.

وی تصریح کرد: اگر قرار است در برنامه هفتم توسعه سالانه یک میلیون مسکن احداث شود، با ساختار فعلی وزارت راه و شهرسازی بخش عمده وقت و انرژی وزیر معطوف به بخش مسکن خواهد شد و همه بودجه نیز به این سمت خواهد رفت و بخش راه آسیب خواهد دید؛ بنابراین بهتر است این تفکیک صورت گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول