اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

عزاداری ایرانیان در جوار حرم نورانی امام حسین(ع)

موکب محبین عقیله بنی‌هاشم (س) به منظور برپایی مراسم عزاداری محرم برای ایرانیان حاضر در کربلا به منظور طرح توسعه حسینی مراسم عزاداری برگزار می‌کند.

عزاداری ایرانیان در جوار حرم نورانی امام حسین(ع)

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، موکب محبین عقیله بنی‌هاشم سلام‌الله علیها همزمان با ایام ماه محرم در جوار حرم امام حسین علیه‌السلام مراسم عزاداری برگزار می‌کند تا ایرانیان حاضر در کربلا به ویژه کارگران و مهندسان ستاد بازسازی عتبات که برای احداث فاز نخست توسعه حرم حسینی در کربلا حضور دارند، از فیض روضه‌های حسینی بهره‌مند شوند.

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدمجتبی طبسی و‌سیدجعفر شاه‌چراغ به ایراد سخنرانی و ذکر مصیبت می‌پردازند و محسن طاهری، علی اصغر چاوشی، باقر قصابیان، مهدی علی اکبری، امیر طوفیان، فریدون کریم‌پور از مداحان عزاداری امام حسین علیه‌السلام در کربلا هستند.

مراسم عزاداری محرم تا سوم امام حسین علیه‌السلام یعنی ۲۹ مرداد ادامه دارد و این مراسم از ساعت ۲۰.۴۵ تا ۲۲ در صحن عقیله بنی‌هاشم سلام‌الله علیها، درب ورودی تل زینبیه به همت موکب محبین عقیله بنی‌هاشم سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، صحن عقیله بنی‌هاشم به همت ایرانیان در کربلا در حال ساخت است و با وجود شیوع کرونا حتی یک‌روز هم روند احداث این صحن متوقف نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول