اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

آسمانی صاف در پایتخت/ گردوخاک در نیمه شرقی کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در پنج روز آینده در نیمه شرقی کشور به ویژه زابل و خراسان جنوبی وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

آسمانی صاف در پایتخت/ گردوخاک در نیمه شرقی کشور

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس‌، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز و فردا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و اصفهان همچنین برخی نقاط سیستان و بلوچستان، هرمزگان، قزوین، تهران، البرز و مازندران رگبار پراکنده و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز چهارشنبه در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی برخی نقاط فارس، هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده، باد شدید و گاهی رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و برخی نقاط فارس، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان افزایش ابر و بارش پراکنده داریم.

ضیائیان بیان کرد: روزهای 19 و 20 مرداد با توجه به افزایش سرعت باد گردوخاک در مناطقی از ایلام و خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در پنج روز آینده در برخی نقاط نیمه شرقی کشور به ویژه زابل و خراسان جنوبی وزش باد شدید داریم که گاهی با کاهش کیفیت هوا و خیزش گردوخاک همراه است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف و قسمتی ابر، گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 38 و 27 درجه خواهد بود.

وی اضافه کرد: فردا شهرکرد با کمینه دمای 15 درجه بالای صفر و همدان 14 درجه بالای صفر خنک‌ترین مراکز استان و اهواز با بیشینه دمای 46 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول