اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

افزایش گرما در اغلب نقاط کشور/ رگبار باران و گردوخاک در چندین استان

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه پیش رو در اغلب نقاط کشور آسمانی صاف خواهیم داشت و در سه روز آینده افزایش نسبی دما برای بیشتر مناطق پیش بینی می‌شود.

افزایش گرما در اغلب نقاط کشور/ رگبار باران و گردوخاک در چندین استان

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در سه روز آینده در اغلب نقاط کشور افزایش نسبی دما را داریم که این افزایش دما در ارتفاعات البرز مرکزی و استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران، 3 تا 6 درجه خواهد بود.

وی ادامه داد: در سه روز آینده خصوصا در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و احتمال وقوع گردوخاک در استان‌هایی نظیر اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان، زنجان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات استان‌های تهران، قزوین، گلستان، سمنان، بوشهر و کرمان، پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: روز دوشنبه 18 مرداد غیر از شمال غرب و غرب سواحل خزر، در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، شمال اردبیل و غرب گیلان بارش پراکنده، گاهی رعد و برق داریم و در سایر نقاط کشور آسمانی صاف و جوی آرام حاکم است.

ضیائیان بیان کرد: روز سه شنبه 19 مرداد، در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف و آفتابی و جوی آرام داریم.

وی اضافه کرد: در 5 روز آینده در نیمه شرقی کشور به ویژه زابل و خراسان جنوبی در برخی ساعات وزش باد شدید، وقوع گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز آینده شهر کرد و همدان با کمینه دمای 15 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای 48 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

ضیائیان افزود: آسمان تهران روز آینده صاف تا قسمتی ابری، گاهی با وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 36 و 26 درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول