اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

نخستین مصوبه شورای شهر بیرجند/ «عدل» سرپرست شهرداری شد

انتخاب شهردار مهم‌ترین تصمیم در شورای ششم خواهد بود و براین اساس هر یک از اعضای شورا به دنبال مدیری هستند که با تفکرات و شاخص‌های مدنظر آن‌ها همخوانی داشته باشد لذا شورای شهر بیرجند اداره شهرداری را تا زمان تعیین شهردار به «علی عدل معاون عمرانی شهرداری بیرجند» واگذار کرد.

نخستین مصوبه شورای شهر بیرجند/ «عدل» سرپرست شهرداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، 14 مردادماه جاری شورای اسلامی شهر بیرجند در دوره ششم فعالیت خود را برای یک دوره چهار ساله آغاز کرد.

«علیرضا محمودی‌راد» با کسب رأی ۹ نفر از اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بیرجند به عنوان رئیس این شورا انتخاب و «فاطمه‌زهرا هلال‌بیرجندی» با ۹ رأی به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند و «عباس سروری» با ۹ رأی به عنوان منشی شورا انتخاب شدند.

شهرداری به‌عنوان مهم‌ترین و تأثیرگذارترین نهاد شهری، نقش مهمی در زندگی روزمره مردم یک شهر دارد. سمت شهردار یک شهر به دلیل اهمیت بالای آن نیازمند دقت نظر در انتخاب فردی است که قرار است سکان هدایت یک شهر را طی ۴ سال در اختیار گرفته و آینده آن را رقم بزند.

 شهردار باید تخصص‍‌های مختلفی در حوزه‌های مدیریت شهری و سایر حوزه‌های مرتبط داشته باشد که در صورت غفلت در این انتخاب زیان غیر قابل جبرانی را بر پیکره یک شهر وارد خواهد کرد. در نتیجه اهمیت انتخاب شهردار مطلوب یک شهر توسط منتخبین شورا ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

انتخاب شهردار مهم‌ترین تصمیم در شورای ششم خواهد بود و براین اساس هر یک از اعضای شورا به دنبال مدیری هستند که با تفکرات و شاخص‌های مدنظر آن‌ها همخوانی داشته باشد.

شورای شهر بیرجند امروز طی جلسه‌ای با رأی اکثریت و به‌عنوان اولین مصوبه تصمیم گرفت اداره شهرداری را تا زمان تعیین شهردار به «علی عدل معاون عمرانی شهرداری بیرجند» واگذار کند.

شورای اسلامی شهر بیرجند ۹ عضو اصلی دارد و در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که ۲۸ خرداد امسال همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، «علیرضا محمودی‌راد، فرید فروزانفر، فاطمه‌زهرا هلال‌بیرجندی، مرتضی یزدان‌شناس، حجت‌الاسلام محمد مهدی درخشی، رضا حسنی‌صفت، عباس سروری، حجت‌الاسلام مهدی عبدالرزاق‌نژاد و ویدا ناصری از سوی مردم به عنوان اعضای شورای شهر بیرجند انتخاب شدند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول