اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رفع تصرف از ۲۵ هزار متر مربع از اراضی ملی در بندرعباس

رئیس کل دادگستری هرمزگان از رفع تصرف ۲۵ هزار متر مربع از اراضی ملی در بندرعباس خبر داد.

رفع تصرف از ۲۵ هزار متر مربع از اراضی ملی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی اظهار داشت: در راستای صیانت از حقوق بیت‌المال و حفظ انفال، از ۲۵ هزار متر مربع از اراضی ملی در روستای باغو از توابع شهرستان بندرعباس رفع تصرف شد.

وی تصریح کرد: این زمین‌ها بدون اخذ مجوز قانونی توسط سودجویان تصرف‌شده بود که به دستور مقام قضایی پس از رفع تصرف به بیت‌المال اعاده شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه یک نفر در این خصوص دستگیر شده است، بر استمرار برخورد قاطع قضایی با متصرفان اراضی ملی تٱکید کرد و یادآور شد: متخلفان برابر موازین قانونی تحت تعقیب قرار می‌گیرند و با قلع‌وقمع ساخت‌وسازهای غیرمجاز، اراضی ملی از دستبرد متجاوزان و فرصت‌طلبان محفوظ خواهد ماند.

صالحی همچنین خاطر نشان کرد: مشارکت و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها و اطلاع‌رسانی به‌موقع، امکان برخورد سریع و قاطع با تصرفات غیرمجاز را فراهم می‌سازد و به همین منظور دستگاه قضایی استان به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در این خصوص است.

انتهای پیام / 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول