اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پیکر شهدای فداکار خدمت در فیروزآباد تشییع و تدفین شد

آیین تشییع و خاکسپاری سه شهید فداکار خدمت حامد، رضا و ناصر بهزادی با حضور مردم و مسئولان شهرستانی و استانی در فیروزآباد برگزار و در بهشت زهرای این شهر به خاک سپرده شدند.

پیکر شهدای فداکار خدمت در فیروزآباد تشییع و تدفین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، امام جمعه فیروزآباد در این مراسم اظهار داشت: اجر و قرب همه شهدا نزد خداوند مانا و پایدار است.

حجت الاسلام محسن رضا بشارت افزود: همگان باید مستقل از هر بینش، گرایش فکری، قومیت و تفکری به میراث معنوی این ملت که شهدا هستند احترام گذاشته و ازخودگذشتگی جوانان، مادران و پدرانی را که بر مصیبت فرزند خود شکیبا بودند، پاس بداریم.

فرماندار شهرستان فیروزآباد نیز در حاشیه آیین تشییع و خاکسپاری این سه شهید فداکار خدمت که در ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۰ در حادثه اتش سوزی منطقه هایقر جان خود را از دست دادند اظهار داشت: فداکاران خدمت ناصر، حامد و رضا بهزادی قهرمانانی هستند که با اقتدا به پدران و نیاکان سلحشور و غیرتمند خود همانگونه که در طول تاریخ حافظان عزت و غیرت کشور بودند اینبار مردانه ایستادند و به جنگ آتش رفتند.

حسین آرگیو ضمن عرض تسلیت به مردم عزیز شهرستان، بخصوص خانواده‌های داغدار آن مردان شجاع میهن از خداوند متعال برایشان صبر و اجر و علو درجات خواستار شد.

به گزارش فارس در این مراسم خاکسپاری فرمانده ارتش، مدیران کل منابع طبیعی، ستاد مدیریت بحران، معاون عمرانی استاندار و ... حضور داشتند. 

انتهای پیام/ن/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول