اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

عملیات پایش تنگه هایقر همچنان ادامه دارد

فرماندار شهرستان فیروزآباد گفت: آتش‌ سوزی منطقه هایقر فیروزآباد صبح دیروز با تلاش نیروهای امدادی، مردمی و دوستداران طبیعت مهار شده، اما همچنان عملیات پایش با ۳۰۰ نیرو تا حصول اطمینان کامل در این منطقه ادامه دارد.

عملیات پایش تنگه هایقر همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، حسین آرگیو در نشست خبری در خصوص آتش سوزی منطقه هایقر این شهرستان گفت: آتش سوزی جنگل ها و مراتع در منطقه هایقر فیروزآباد پس از تلاشی همه جانبه صبح دیروز مهار شد.

وی افزود: این آتش سوزی که از بعد از ظهر روز دوشنبه ۱۱ مردادماه به وقوع پیوسته بود با تلاش نیروهای محلی، محیط زیست، هلال احمر، دوستداران محیط زیست، نیروهای اعزامی از ارتش.سپاه ، نیروی انتظامی و ...از شهرستانهای همجوار کوار، قیروکارزین و فراشبند و کازرون مهار شد.

فرماندار شهرستان فیروزآباد گفت: باید به این نکته مهم نیز توجه کرد که به جهت وزش بادهای شدید و هوای گرم منطقه بازهم امکان شعله ور شدن مجدد آتش وجود دارد که به همین منظور ۳۰۰ نیروی امدادی جهت کنترل و پایش در منطقه هایقر (جهت جلوگیری از هرگونه آتش سوزی مجدد) طی امروز تا فردا جهت مهار کامل آتش نیزحضور خواهند داشت.

آرگیو همچنین بیان داشت: در این حادثه که تا کنون دو روز به طول انجامید متاسفانه سه نفر از  نیروهای کمکی و دوستداران طبیعت که به صورت خودجوش و با هماهنگی گروه های مردمی و امدادی برای اطفای حریق اعزام شده بودند جان خود را از دست داده  که به عنوان شهدای فداکار خدمت محسوب می‌شوند.

فرماندار فیروزآباد بیان داشت: ناصر بهزادی، حامد بهزادی و رضا بهزادی از شهدای این حادثه آتش سوزی در منطقه هایقر بود که فردا صبح پنجشنبه ساعت هشت از محل بهشت زهرا این شهرستان تشیع خواهند شد.

وی تصریح کرد: جهانبخش بهزادی از مصدومین  حادثه اتش سوزی منطقه هایقر با سوختگی ۵۴ درصد از ناحیه کمر و هر ۲ دست، دچار مصدومیت شده و به سرعت توسط تکنسین‌ های اورژانس به بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) شیراز منتقل و بستری شد.

انتهای پیام/ن/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول