اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اتمام‌ حجت دادستانی سمنان با بانک‌ها

معاون دادستان مرکز استان سمنان از اتمام‌ حجت دادستانی با بانک‌های استان در زمینه نبود اقدام و همکاری لازم در راستای احیای واحدهای تولیدی راکد و ورشکسته خبر داد و گفت: با شخص یا اشخاص دخیل در موضوع برخورد قانونی می‌شود.

اتمام‌ حجت دادستانی سمنان با بانک‌ها

زین‌العابدین حسام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: طی مکاتبه‌ای با دبیر کمسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان اعلام و ابلاغ شد که نظر به برخی قصور و کوتاهی‌های صورت‌گرفته توسط برخی از بانک‌های استان در راستای احیا و راه‌اندازی واحدهای تولیدی و مشکلات عدیده به وجود آمده و نبود اراده لازم در این خصوص، زین پس دادستانی به‌صورت مصداقی و موردی در خصوص هر واحد تولیدی ورود می‌کند.

معاون دادستان مرکز استان سمنان ادامه داد: دادستانی با همکاری اداره کل بازرسی استان سمنان و نهادی امنیتی و انتظامی بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهد.

وی افزود: در صورت احراز هر قسم فعل یا ترک فعلی که منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی و یا عدم احیای واحدهای راکد شود، پس از انطباق رفتار ارتکابی با عناصر قانونی مربوطه، به‌موجب قسمت اخیر ماده ۵۹۸ قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات و بند (ج) ماده ۱ قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور، در مورد شخص یا اشخاص دخیل در موضوع، برخورد قانونی و بدون اغماض صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول