اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

سهولت دسترسی به پارک فناوری پردیس با راه‌اندازی جاده کنارگذر و سردر ورودی فاز 2

مدیر کل عمران و توسعه زیرساخت پارک فناوری پردیس گفت: جاده کنارگذر و ورودی فاز 2 پارک، با توجه به روند رو به رشد استقرار شرکت ها و افزایش ترافیک به بیش از 4 هزار وسیله نقلیه در روز، بهره‌برداری شده است.

سهولت دسترسی به پارک فناوری پردیس با راه‌اندازی جاده کنارگذر و سردر ورودی فاز 2

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، احمد شیرازنژاد گفت: پارک فناوری پردیس در فاز دوم توسعه خود، نیاز به تعریف ورودی جدیدی داشت، ورودی‌ای که در فاصله اندک با سردرب فاز اول مجموعه قرار داشته و مانند رویه معماری ساختمان‌های پارک از وجوه نوآورانه توام با فناوری‌های نوین برخوردار باشد.

او ادامه داد: احداث کنارگذر بزرگراه نیز کمک شایانی به توزیع بار ترافیکی ورودی به پارک نموده و همچنین ایمنی نفرات و خودروهای عبوری از مسیر کندرو را تامین می کند.

شیرازنژاد افزود: سردر ورودی فاز 2 ضمن برخورداری از ویژگی های عملکردی و ارزش های زیبایی شناسی، باید از وجوه نوآورانه توام با فناوری‌های نوین نیز برخوردار بوده و اصول و ارزش‌هایی از میراث هنر و معماریِ سرزمین ایران داشته باشد.

مدیر کل عمران و توسعه زیرساخت پارک فناوری پردیس گفت: بزرگترین چالش پیش رو در اجرای پروژه بهسازی کنارگذر، تعریض پل مسیل واصفجان و همچنین جابجایی خط 20 کیلو ولت موجود بود که در تعامل با سازمان های مربوطه و توسط پارک انجام شد.

شیرازنژاد ادامه داد: طراحی و اجرای سردر ورودی فاز 2 با بهره‏گیری از دانش فنی، تجربه، تخصص و استفاده از مواد و مصالح ساختمانی با تکنولوژی نوین ساخت‏وساز در مدت یکسال و با صرف هزینه ای بالغ بر 85 میلیارد ریال انجام شد.

او افزود: شروعِ فرآیند طراحی سردر فاز دو با سومین دوره رقابت‌های ملی فن‌‌آورد و با مشارکت بیش از 500 نفر از دانشجویان، فارغ التحصیلان و متخصصان معماری کشور کلید خورد.

شیرازنژاد گفت: شرکت‌کنندگان بیش از 260 طرح در این زمینه ارسال کردند. پس از بررسی طرح‌ها توسط هیئت داوران در دبیرخانه رقابت‌های تخصصی مهارت‌سنجیِ فن‌آورد، ۱۳ اثرِ برگزیده، به مرحله دوم راه ‌یافتند. در مرحله نهایی، هیئت داوران بر اساس ارزیابی‌های خود، چهار طرح برترِ سردر پارک فناوری پردیس را معرفی کرده و در نهایت نیز یکی از آنها برای احداث انتخاب شد

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول