اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی و اتوبوس شهری شهرکرد از امروز

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: اسامی رانندگان شهری از صبح امروز به دانشگاه علوم‌پزشکی ارسال شده و طی برنامه‌ریزی صورت گرفته روزانه ۲۵۰ نفر از این افراد در مراکز از پیش مشخص شده واکسینه می‌شوند.

آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی و اتوبوس شهری شهرکرد از امروز

مهرداد میرزائیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: حدود یک هزار و ۵۰۰ راننده در خطوط تاکسی و اتوبوس شهری شهرکرد مشغول فعالیت هستند که واکسیناسیون این قشر به علت حساسیت بالا جزو اولویت‌هاست.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد افزود: اسامی رانندگان شهری از صبح امروز به دانشگاه علوم‌پزشکی معرفی شده و طی برنامه‌ریزی صورت گرفته روزانه ۲۵۰ نفر از این افراد برای دریافت دز واکسن به مراکز از پیش مشخص شده مراجعه می‌کنند. 

وی با بیان اینکه تا کنون یک راننده به علت سن بالا در مواجهه با کووید ۱۹ جان خود را از دست داده است، ادامه داد: امید است با آغاز روند واکسیناسیون، این قشر کمتر دیده شده در جامعه نیز در برابر این ویروس خطرناک ایمن شوند.

میرزائیان در پایان گفت: تا کنون طی دو مرحله بسته‌های معیشتی میان ۵۰۰ نفر از رانندگان و بسته‌های بهداشتی طی چندین مرحله میان همه رانندگان توزیع شده است و با اوج‌گیری دوباره ویروس کرونا در صدد تهیه و توزیع مجدد بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان رانندگان هستیم.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول