اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آغاز واکسیناسیون 15 هزار معلم در چهارمحال و بختیاری از فردا

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: از روز عید غدیر واکسیناسیون معلمان در استان آغاز می‌شود و ۱۵ هزار معلم بر اساس دسته‌بندی واکسینه می‌شوند.

آغاز واکسیناسیون 15 هزار معلم در چهارمحال و بختیاری از فردا

سید فیروز عسگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: اجلاس سراسری روسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش با هدف تجزیه و تحلیل وضعیت آموزشی در زیست‌بوم جدید، برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی جدید و تلاش برای بازگشایی مدارس به صورت حضوری برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: تلاش برای بارگشایی مدارس به صورت حضوری است و همه صاحب‌نظران به این نتیجه رسیده‌اند که مدارس با رعایت پروتکل‌ها باز شوند.

وی اظهار داشت: از عید غدیر واکسیناسیون سراسری معلمان در استان آغاز می‌شود که حدود ۱۵ هزار معلم دسته‌بندی شده و در شهر محل سکونت خود واکسینه می‌شوند.

عسگری خاطرنشان کرد: در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر فرهنگیان در پایگاه‌های مشخص شده و در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر در پایگاه مخصوص فرهنگیان که با همکاری شبکه بهداشت ایجاد می‌شود واکسینه می‌شوند و واکسینه بر اساس سنوات معلمان از شنبه آغاز می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان عنوان کرد: در بازگشایی مدارس اگر با واکسینه شدن به سمت وضعیت آبی و زرد برویم حضور در مدارس به صورت ترکیبی مجازی، حضوری خواهد بود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول