اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ورزشکار بوشهری به پارالمپیک توکیو اعزام می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ورزشکاران عرصه المپیک و پارالمپیک را مایه افتخار دانست و گفت: امیر خسروانی ورزشکار شهرستان گناوه در رقابت‌های دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان رشته پرش طول به پارالمپیک توکیو اعزام می‌شود.

ورزشکار بوشهری به پارالمپیک توکیو اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزار فارس از بوشهر، احمد بهروزیان‌فر امروز در نشست با استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه ورزش قهرمانی دارای جایگاه ممتاز در کشور است اظهار داشت: ورزشکاران استان بوشهر برای کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک تلاش زیادی انجام داده‌اند و امسال چند ورزشکار در این رقابت‌ها حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ورزشکاران عرصه المپیک و پارالمپیک را مایه افتخار دانست و گفت: امیر خسروانی ورزشکار شهرستان گناوه در رقابت‌های دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان رشته پرش طول به پارالمپیک توکیو اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه تمرینات این ورزشکار در استان‌های فارس و تهران انجام می‌شود خاطرنشان کرد: رشته پرش طول جز امید کاروان ورزشی برای کسب مدال در عرصه پارالمپیک ژاپن است که ۲۸ مرداد ماه اعزام می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: امیر خسروانی در ماده پرش طول در سومین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا مدال برنز را از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: اکنون ۲۰ هزار متر پیست تارتان در ورزشگاه‌های استان بوشهر ایجاد شده و ۱۰ هزار متر دیگر در حال ساخت است و به‌زودی عملیات اجرایی پیست تارتان گناوه آغاز می‌شود.

با آمادگی کامل در بازی‌های پارالمپیک حضور می‌یابم

امیر خسروانی در این نشست با بیان اینکه برای حضور در پارالمپیک توکیو بدون وقفه تمرین کرده‌ام خاطرنشان کرد: با آمادگی کامل در بازی‌های پارالمپیک حضور می‌یابم و امیدوارم بتوانم صاحب مدال شوم.

این ورزشکار پارالمپیک بوشهری بیان کرد: زمان برگزاری رقابت در پارالمپیک هشتم شهریور ساعت پنج صبح به وقت ایران است که امیدوارم بتوانم با کسب مدال، دل مردم را شاد کنم.

در این نشست استاندار بوشهر با هدایایی از امیر خسروانی ورزشکار پارالمپیک بوشهری قدردانی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول