اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

حمایت از ورزشکاران در میادین بین‌المللی در اولویت قرار دارد

استاندار بوشهر حضور امیر خسروانی ورزشکاران استان بوشهر در مسابقات پارالمپیک را مایه افتخار این استان و کشور دانست و گفت: حمایت از ورزشکاران در عرصه‌ها و میدان‌های رقابت بین‌المللی، آسیایی و ملی در اولویت قرار دارد و از آنان پشتیبانی ویژه می‌شود.

حمایت از ورزشکاران در میادین بین‌المللی در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند امروز در نشست با ورزشکار پارالمپیک بوشهری با بیان اینکه، درخشش ورزشکاران در میدان‌های ورزشی سبب افتخارآفرینی ملت می‌شود اظهار داشت: ورزشکاران در مسابقات ملی و بین‌المللی سفیران فرهنگی، سلامت و نشاط جامعه محسوب می‌شوند که سبب افتخار جامعه هستند.

استاندار بوشهر حضور امیر خسروانی ورزشکاران استان بوشهر در مسابقات پارالمپیک را مایه افتخار این استان و کشور دانست و افزود: حمایت از ورزشکاران در عرصه‌ها و میدان‌های رقابت بین‌المللی، آسیایی و ملی در اولویت قرار دارد و از آنان پشتیبانی ویژه می‌شود.

وی با اظهار امیدواری برای کسب مدال قهرمانی امیر خسروانی در رقابت‌های پارالمپیک ژاپن خاطرنشان کرد: اراده، همت و تلاش شما برای راهیابی در این رقابت‌ها قابل تقدیر است و ان‌شاءالله در کسب مدال سبب افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران شوید.

گراوند با بیان اینکه نخستین بانوی المپیکی بوشهری فاطمه کرم‌زاده در رقابت‌های المپیک ژاپن حضور دارد تصریح کرد: ان‌شاءالله در مسابقه پیش‌روی این ورزشکار بتواند به‌خوبی بدرخشد و مایه مباهات و افتخار مردم شود.

کرونا به بخش‌های گوناگون صدمه و خسارت‌های فراوانی وارد کرد

وی کرونا را سبب ایجاد مشکلات در بخش‌های گوناگون از جمله عرصه ورزشی برشمرد و خاطرنشان کرد: در ۱.۵ سال گذشته کرونا به بخش‌های گوناگون صدمه و خسارت‌های فراوانی وارد کرده است که ورزش هم از این مشکلات در امان نماند.

استاندار بوشهر با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها در عرصه‌های ورزشی افزود: با وجود شرایط کرونایی و مشکلات اعتباری و اقتصادی ولی مانع از وقفه در اجرا پروژه‌ها از جمله زیرساخت‌های ورزشی نشده است.

گراوند حضور ورزشکاران استان بوشهر در کاروان ورزشی المپیک و پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران را مایه افتخار دانست و گفت: امید می‌رود کاروان ورزشی جمهوری اسلامی به‌ویژه ورزشکاران استان بوشهر در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک مدال‌های قهرمانی را کسب و افتخارآفرینی کنند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول