اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فارس من| ترافیک در میدان مادر شهرکرد روان است/ اتمام طرح جامع ترافیک تا پایان شهریورماه

مدیر حمل و نقل ترافیک شهرداری شهرکرد در خصوص گلایه مردم از گره ترافیکی میدان مادر در میرآباد گفت: قبلا میدان مادر میدانی کوچک بود که حجم ترافیک را افزایش می‌داد اما با یک طراحی جدید وضعیت کنترل شد و اکنون ترافیک روانی در محل حاکم است.

فارس من| ترافیک در میدان مادر شهرکرد روان است/ اتمام طرح جامع ترافیک تا پایان شهریورماه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به دنبال ثبت سوژه «گره‌های ترافیکی در شهرکرد روز به روز در حال افزایش است» در سامانه فارس من و گلایه مخاطبان از ترافیک میدان مادر واقع در میرآباد غربی شهرکرد، خبرنگار فارس موضوع را از مسئول مربوطه پیگیری کرده است که در ادامه جزئیات این گفت‌وگو را می‌خوانید.

پیمان محقق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص افزایش ترافیک و تصادف در میدان مادر میرآباد غربی، گفت: قبلا در این محل میدانی کوچکی قرار داشت که حجم ترافیک را افزایش داده بود اما با یک طراحی جدید وضعیت کنترل شد و اکنون ترافیک روانی در محل حاکم است.

مدیر حمل و نقل ترافیک شهرداری شهرکرد افزود: آمار دقیق و درست تصادفات محل را از پلیس دریافت می‌کنیم که تا کنون آماری مبنی بر افزایش تصادف در این منطقه دریافت نشده است.

وی در پایان در خصوص طرح‌های کلی در جهت کاهش ترافیک شهری بیان کرد: از سال 98 قرارداد مطالعات شهری ترافیک بسته شد و تا پایان شهریورماه به پایان می‌رسد که با توجه به نتایج تحقیقات و طرح جامع ترافیک اقدامات اجرایی خواهند شد.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول