اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

محدودیت‌های ترافیکی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در استان/ تمام مسیرهای منتهی به سامان مسدود است

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به ممنوعیت ورود خودروهای پلاک غیربومی به 5 شهرستان نارنجی استان از اعمال محدودیت ترافیکی در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین‌ماه در استان خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در استان/ تمام مسیرهای منتهی به سامان مسدود است

سید غلامعلی نوربخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی در استان در روز ۱۳ فروردین خبر داد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی برای خودروها از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه دوازدهم فروردین‌ماه تا ساعت ۲۲ سیزدهم فروردین‌ماه اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری افزود: تردد خودروها از میدان زاینده‌رود چالشتر به سمت سامان، تردد خودروها از مبادی ورودی و خروجی شهرستان بن به سمت حاشیه زاینده‌رود و تردد خودروها در گردنه آب پونه از سمت اصفهان به سمت سامان ممنوع است.

وی اضافه کرد: همچنین تردد خودروها از سمت نجف آباد و تیران به سمت سامان و در ورودی شوراب صغیر، تردد خودروها از کنارگذر تونل‌رخ جاده جعفرآباد از سمت اصفهان به سمت سامان و تردد خودروها از کمربندی شمال شهر شهرکرد بعد از آرامستان جدید به سمت سامان ممنوع است.

نوربخش تاکید کرد: علاوه بر محدودیت‌های یاد شده برای پیشگیری از شیوع کرونا از ورود خودروها با پلاک‌های غیربومی به شهرستان‌های نارنجی استان شامل شهرکرد، بروجن، فارسان ،کیار و سامان نیز جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول