اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری جشن غدیر در پارک سیفیه ملایر/ فعالیت گروه‌های جهادی با هدف کمک به نیازمندان

مسئول قرارگاه جهادی غدیر ملایر با اشاره به برگزاری جشن ویژه غدیر در پارک سیفیه گفت: گروه‌های جهادی این قرارگاه با راه‌اندازی پویش‌های مختلف اقدام به جمع‌‌آوری کمک‌ برای خانواده‌های جامعه هدف می‌کند.

برگزاری جشن غدیر در پارک سیفیه ملایر/ فعالیت گروه‌های جهادی با هدف کمک به نیازمندان

حجت‌الاسلام احمد فارسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر ضمن تبریک دهه ولایت اظهار کرد: قرارگاه جهادی غدیر از اسفند سال ۹۸ با حضور بیش از ۳۰ نفر از اعضای گروه‌های جهادی با هدف خدمت‌رسانی به نیازمندان، حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ جهاد شکل گرفت که در ابتدای شیوع کرونا و وضعیت بحرانی با توزیع بیش از ۳ هزار عدد ماسک، بسته‌های بهداشتی، ضدعفونی‌کننده الکل و... فعالیت‌های خود را شروع کرد.

وی با بیان اینکه این قرارگاه به صورت رسمی در عید غدیر سال گذشته افتتاح شد افزود: این قرارگاه از ابتدای فعالیت تاکنون حدود ۵ هزار بسته معیشتی را با همکاری خیران و نیکوکاران، کمک‌های مردمی، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و مشارکت اداره اوقاف در بین نیازمندان و جامعه هدف با اولویت خانواده‌های نیازمندی که زیر پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی نیستند توزیع کرده است.

مسئول قرارگاه جهادی غدیر ملایر با بیان اینکه گروه‌های جهادی این قرارگاه با راه‌اندازی پویش‌های مختلف اقدام به  جمع‌‌آوری کمک‌ برای خانواده‌های جامعه هدف می‌کند تصریح کرد: «پویش یلدا»، «پویش لباس و رخت نو»، «پویش جمع‌آوری وسایل گرمایشی»، «پویش گوشت و مرغ»، «پویش همسفره » و... در مناسبت‌های مختلف از جمله فعالیت‌های انجام شده در طول فعالیت قرارگاه جهادی غدیر ملایر بوده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین فعالیت‌های این قرارگاه جهادی فعالیت تیم رسانه‌‌ای در برنامه‌های مختلف است تصریح کرد: این تیم یکی از قوی‌ترین تیم‌ها در سطح استان است و تعدادی از برنامه‌‌های تیم رسانه‌‌ای در شبکه‌های سراسری و استانی پخش شده است.

فارسی شروع به کار مستند «دولت‌آباد» درباره ملایر، پویش سخن دوست، برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در شهر ملایر، همکاری در اجرای برنامه‌های مناسبتی و... را از جمله فعالیت‌های تیم رسانه‌ای این قرارگاه دانست و افزود: این برنامه‌ها همچنان در مناسبت‌ها ادامه دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این قرارگاه در عید غدیر امسال نیز برگزاری جشن ویژه غدیر در فضای باز پارک سیفیه را در دستور کار دارد افزود: این برنامه برای همه اقشار با برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌شود.

مسئول قرارگاه جهادی غدیر ملایر تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، حمایت از خانواده‌ها و دانش‌آموزان نیازمند را از برنامه‌های این قرارگاه در آینده برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر نگاه ما در خدمت‌رسانی به مردم جهادی باشد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول