اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تاکنون 11 نفر برای شهرداری شهرکرد کاندیدا شدند/ شهردار باید ساکن شهرکرد باشد

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهرکرد، گفت: تاکنون ۵ نفر از افراد بومی و ۶ الی۷ نفر از استان‌های همجوار برای گرفتن سکان شهرداری رزومه ارسال کرده‌اند که در حال بررسی می‌باشد.

تاکنون 11 نفر برای شهرداری شهرکرد کاندیدا شدند/ شهردار باید ساکن شهرکرد باشد

فاطمه بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص بیان برنامه‌های ششمین شورای اسلامی شهرکرد، گفت: به منظور اتحاد در صحبت‌های اعضای شورا و جلوگیری از تعارض صحبتی با دیگر اعضا به این نتیجه رسیده‌ایم تا چهاردهم ماه جاری که به صورت رسمی فعالیت در شورا را برعهده می‌گیریم فردی به عنوان رابط و سخنگوی کل شورا به خبرنگاران معرفی شود تا گزارش‌های جمعی یا فردی تنها از یک منبع بیان شود تا از تکرار جلوگیری شود.

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهرکرد، افزود: بعد از اعلام نتایج انتخابات منتخبین شورای ششم جلسات رسمی را در ساعات غیر اداری حوالی ۵ یا ۶ صبح یا بعدازظهر آغاز کردند تا تداخلی با فعالیت اعضای شاغل در ادارات پیش نیاید.

وی دامه داد: هر چند در ظاهر رسماً شروع به فعالیت نکردیم اما تاکنون از تمام نهادها مانند راه و شهرسازی، دادگستری، نیروی انتظامی و .. بازدید و با مدیران دستگاه‌ها تعامل داشته‌ایم و از آن‌ها برای همراه شدن در جهت حل مشکلات مردم یاری خواستیم.

بیگی انتخاب شهردار را یکی از دغدغه‌های مردم دانست و گفت: تاکنون ۵ نفر از افراد بومی و ۶ الی۷ نفر از استان‌های همجوار برای این‌ گرفتن سکان شهرداری رزومه ارسال کرده‌اند که در حال بررسی می‌باشد.

وی افزود: شخصی به عنوان شهردار انتخاب می‌شود که در درجه اول ساکن شهرکرد باشد و توانمند و قوی بودن، تدین، اخلاق نیکو، تخصص در کارهای عمرانی، رزومه قوی و... از ویژگی‌های اصلی او باشد تا همگان از انتخاب چنین شهرداری رضایت قلبی داشته باشند.

بیگی در پایان گفت: انتخاب ریاست شورا و یا نائب رئیس نیز در دستور کار قرار دارد که طبق روال قانونی انجام و اعلام می‌شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول