اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

۲ هزار میلیارد ریال به راه‌آهن مبارکه -شهرکرد اختصاص یافت

معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از طرح راه‌آهن مبارکه_سفیددشت گفت: در سال‌جاری ۲ هزار میلیارد ریال به راه‌آهن مبارکه - سفیددشت به شهرکرد اختصاص پیدا کرد.

۲ هزار میلیارد ریال به راه‌آهن مبارکه -شهرکرد اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری سید حمید پورمحمدی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه بازدید از طرح راه‌آهن مبارکه - سفیددشت به شهرکرد گفت: این طرح هم‌اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و چند پیمانکار در قطعه‌های مختلف آن در حال فعالیت هستند.

معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: با بهره‌برداری از راه‌آهن مبارکه - سفیددشت به شهرکرد، تولیدات واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری از طریق شبکه ریلی جابه‌جا می‌شود.

وی تصریح کرد: روند اجرایی پروژه‌های راه‌سازی در استان مطلوب است و برای جاده شهرکرد-بازفت به مسجد سلیمان اعتبار ملی اختصاص پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس راه‌آهن مبارکه-سفیددشت به شهرکرد به‌طول ۹۲ کیلومتر با هدف جابه‌جایی بار و مسافر احداث می‌شود و تکمیل آن تحول بزرگی در بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری ایجاد می‌کند.

راه‌آهن مبارکه - سفیددشت به شهرکرد فاصله استان‌های جنوبی تا مرکز کشور را حدود ۵۰۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌کند.

با راه‌اندازی این خط ریلی ۷۵ میلیون تن بار از فلات مرکزی ایران به بنادر جنوبی منتقل و مسیر فلات مرکزی به بنادر جنوبی کشور ۴۷۰ کیلومتر کمتر می‌شود.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول