اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

عبور مجدد مصرف برق مازندران از سهمیه روزانه

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به افزایش مصرف برق، گفت: روز گذشته باید حدود یک‌هزار و ۵۰۰ مگاوات مصرفی داشتیم اما میزان سهمیه اختصاص داده شده به ما ۴۰۰مگاوات افزایش یافت و از سهمیه اختصاص داده به استان عبور کردیم‌.

عبور مجدد مصرف برق  مازندران از سهمیه روزانه

سیدکاظم حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با اشاره به افزایش مصرف برق، اظهار کرد: مصرف برق در مازندران از سهمیه عبور کرد.

وی افزود: روز گذشته باید حدود یک‌هزار و ۵۰۰ مگاوات مصرفی داشتیم اما میزان سهمیه اختصاص داده شده به ما ۴۰۰مگاوات افزایش یافت و از سهمیه اختصاص داده به استان عبور کردیم‌.

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران در ارتباط با خاموشی برق، افزود: خاموشی با برنامه در دستور کار ما نیست ولی با توجه به وضعیت گرمای هوا احتمال دارد شاهد خاموشی‌های احتمالی به‌دلیل مشکلات در شبکه برق باشیم.

این مسؤول با اعلام اینکه خاموشی خانگی در دستور کار نیست، اضافه کرد: با توجه به افزایش دما لازم است الگوی مصرف جدی گرفته شود.

حسینی  با تاکید بر اینکه مردم حتما الگوی مصرف را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: آنجایی‌ که ممکن باید به مدیریت مصرف توجه شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول