اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

از افتتاح فاز اول ۲ نیروگاه مقیاس کوچک تا اتصال ۳ روستا به شبکه سراسری برق در مازندران

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران از بهره‌برداری فاز اول نیروگاه 7 مگاواتی جویبار و 3 مگاواتی قائم شهر با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال و برق‌دار شدن سه روستا خبر داد.

از افتتاح فاز اول ۲ نیروگاه مقیاس کوچک تا اتصال ۳ روستا به شبکه سراسری برق در مازندران

محمدحسین اسدی گرجی سرپرست شرکت توزیع برق مازندران امروز طی گفت‌وگویی اظهار کرد: مجموع ظرفیت این نیروگاه‌ها ۱۰ مگاوات است و تاکنون حدود ۲ مگاوات آن‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و پیش‌بینی می‌شود تا سال آینده فازهای بعدی آن‌ها تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: نیروگاه‌های تولید پراکنده گتاب بابل با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و میاندورود ساری با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز از پروژه‌های قابل افتتاح پویش هر هفته الف و ب ایران است که در مرحله پایانی کار قرار دارند.

*سه روستای مازندران به شبکه سراسری برق متصل شد

اسدی گرجی در ادامه گفت: سه روستای مازندران در مناطق دور دست، کوهپایه‌ای و صعب‌العبور بابل با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برخوردار شدند.

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران، اضافه کرد: روستاهای گلیران با اعتبار یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال، کاکرون با اعتبار ۹۸۷ میلیون ریال و گلیران واشه با اعتبار ۲۸۵ میلیون ریال برق‌دار شدند.

وی افزود: برای برق‌دار شدن این روستاها 3 دستگاه ترانسفورماتور نصب و 855 متر کابل زمینی احداث شده است.

اسدی گرجی تصریح کرد: این روستاها از پروژه‌های گروه ساخت و سازهای پویش هرهفته الف و ب ایران بود که در هفته دولت همزمان با سایر پروژه‌های شرکت‌های توزیع برق کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول