اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

از ویزیت رایگان تا توزیع بسته‌های غذایی در بین آسیب‌دیدگان از کرونا توسط هلال احمر زنجان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان، از ویزیت رایگان اهالی روستای امام کندی خبر داد و گفت: 50 بسته سبد غذایی نیز در این روستای محروم و روستای کم برخوردار یحیی‌آباد میان خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

از ویزیت رایگان تا توزیع بسته‌های غذایی در بین آسیب‌دیدگان از کرونا توسط هلال احمر زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عبداله اسکندری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هلال احمر با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان و بهره گیری از توان و ظرفیت خیرین، در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های خیرخواهانه اقدام به توزیع سبدهای غذایی برای خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا در سال‌جاری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دستگیری از مستمندان و انفاق به نیازمندان از خصلت‌های مومنان به شمار می‌رود و این مهم در دین اسلام مورد توجه جدی بوده و کمک به نیازمندان در کنار سایر اعمال دینی یکی از برجسته ترین عبادت‌های مسلمانان و مورد تاکید در دین مبین اسلام است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان گفت: در این راستا با همت داوطلبان و خیرین این شهرستان بیش از 50 بسته معیشتی در میان خانواده‌های کم برخوردار روستاهای یحیی آباد و امام کندی توزیع شد.

اسکندری یادآوری کرد: این سبدهای غذایی شامل برنج، روغن و انواع حبوبات بود.

حمایت از سلامت انسان‌ها و کاهش آلام و رنج‌های بشری یکی از اهداف هلال احمر به شمار می‌رود

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان، از اجرای طرح کاروان سلامت در روستای امام کندی خبر داد و گفت: این طرح با هدف کمک به بهبود سطح سلامت، ارتقای کیفیت زندگی، ایجاد زمینه سلامت در این روستا اجرا شد.

اسکندری یادآور شد: ویزیت و ارائه داروی رایگان برای ۱۰۰ نفر از ساکنان روستای امام کندی از خدمات کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان بود.

وی ادامه داد: در کنار خدمات معیشتی و سلامت، تیم سحر «سفیران سلامت روانی» نیز در حاشیه این برنامه‌ها اقدام به توزیع لوازم التحریر برای کودکان در روستا کردند و با آنان برای ساعاتی هم بازی شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان گفت: اقدامات و خدمات خیرخواهانه، انسان دوستانه و بی‌منت هلال احمر در راستای کاهش آلام هموطنان در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان ادامه دارد.

انتهای پیام۷۳۰۰۴/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول