اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

هلال احمر زنجان طرح نذر آب 4 را در خراسان جنوبی اجرا می‌کند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به اجرای طرح نذر آب 4 اشاره کرد و گفت: این طرح امسال در شهرستان نهبدان خراسان جنوبی توسط هلال احمر استان زنجان اجرا می‌شود.

هلال احمر زنجان طرح نذر آب 4 را در خراسان جنوبی اجرا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان اظهار کرد: دفتر نماینده ولی فقیه در استان را خانه امید جمعیت هلال احمر می‌دانیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به طرح حمایتی- درمانی و دارویی اشاره و تصریح کرد: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منابع مالی را برای اجرای این طرح در استان زنجان تخصیص داده است، تا برای خانواده‌های نیازمند و محرومی که توانایی پرداخت هزینه‌های درمانی را ندارند بتوانیم بخشی از هزینه‌های آنها را متقبل شویم.

وی ادامه داد: در فاز نخست طرح حمایتی دارویی و درمانی ۵۰۰ میلیون تومان برای هلال احمر استان زنجان تخصیص یافته که مردم نیز به دلیل نیازی که دارند از این طرح استقبال می کنند.

موسوی گفت: خدمات در بخش دندانپزشکی، داروخانه و توانبخشی در هلال احمر فعال است و در تلاش هستیم بخشی از خدماتی که ارائه می‌دهیم را رایگان کنیم و هزینه را در محل پرداخت کنیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان  ادامه داد: حتی کسانی که در بیمارستان‌ها بستری و عمل‌های جراحی انجام داده‌اند به دلیل مسائل مالی نمی‌تواند ترخیص شود می‌توانند با مددکار هلال احمر هماهنگ شده و هزینه های آنها را پرداخت کنیم.

وی به اجرای طرح نذر آب 4  اشاره کرد و افزود: این طرح امسال در شهرستان نهبدان خراسان جنوبی توسط هلال احمر استان زنجان اجرا خواهد شد.

موسوی گفت: موضوع توزیع بسته‌های معیشتی، اعزام کاروان سلامت برای ویزیت رایگان و تامین آب آشامیدنی سالم را عملیاتی خواهیم کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر هزینه خرید دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در طرح نذر آب 4  را با کمک خیرین و نیکوکاران استان زنجان تهیه کرده ایم.

خدمات هلال احمر در عرصه‌های سخت و دشوار قابل توجه بوده است

آیت‌الله شیخ علی خاتمی هم در این دیدار اظهار کرد: خدمات هلال احمر در عرصه‌های سخت و دشوار اعم از سیل، زلزله، بیماری کرونا  و سایر بلایا مردمی است و فعالیت‌های آن قابل توجه و مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: هلال احمر علاوه بر این در توزیع سبدهای غذایی برای اقشار کم برخوردار استان زنجان به نحو مطلوبی عمل کرده است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای هلال احمری‌ها گفت: خدمات با انگیزه‌ای که هلال احمر ارائه می‌کند در امدادرسانی برای نیازمندان به‌ویژه در مواقعی که نیاز به کمک اضطراری و اورژانسی است، همیشه در صحنه بوده است.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: فرا ملی بودن از مهمترین ویژگی‌های هلال احمر به شمار می‌رود چرا که بدون توجه بر تفکر، اندیشه و فرهنگ آن مملکت بی‌منت خدمات ارائه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: خدمات جمعیت هلال احمر در عرصه های سخت و دشوار به هموطنان  انصافا قابل توجه بوده است.

انتهای پیام/73005/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول