اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کرونا در استان سمنان صعودی شد/ محدودیت‌ها بازگشت

استاندار سمنان گفت: روند شیوع کرونا در استان سمنان از وضع ثبات خارج شده و به شرایط صعودی درآمده است و از این‌رو، محدودیت‌های کرونایی به استان سمنان بازگشت.

کرونا در استان سمنان صعودی شد/ محدودیت‌ها بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا آشناگر، استاندار سمنان ظهر امروز در پایان نشست ملی و استانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا ویروس در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های ارائه‌شده در این نشست و افزایش شیوع کرونا ویروس، فرمانداران استان تدابیر لازم را برای مدیریت و مقابله با ویروس کرونا اتخاذ کنند.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت شیوع کرونا ویروس در استان سمنان مانند هفته‌های گذشته باثبات نیست و صعودی شده و باید برای کنترل و جلوگیری از شیوع این ویروس اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار سمنان ادامه داد: در زمان حاضر، دو شهرستان سمنان و گرمسار در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که لازم است با برگزاری نشست‌های مستمر و اجرایی شدن مصوبات، برای مقابله با کرونا اقدامات لازم انجام شود.

آشناگر اضافه کرد: نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی با جدیت در دستور کار فرمانداران و دیگر مدیران ارشد استان و شهرستانی مربوطه باشد.

وی تصریح کرد: یادآوری و ارائه هشدارهای لازم از سوی فرمانداران و مسؤولان مربوطه به آحاد جامعه باهدف رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزایش یابد و بازرسی‌ها از سوی دستگاه‌های نظارتی با جدیت دنبال شود.

استاندار سمنان گفت: برخی از اماکن زیارتی، آرامستان و بوستان‌ها با وجود وضعیت قرمز کرونایی شهرستان سمنان در روزهای گذشته باز بود که اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و شهرداری سمنان باید پاسخگوی اقدامات انجام‌شده باشند.

آشناگر ادامه داد: جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان جلسات مستمری را در ارتباط با افزایش هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای مدیریت و مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان برگزار کند.

وی تصریح کرد: تلاش شود تا وضعیت رنگ‌بندی شیوع کرونا ویروس دیگر شهرستان‌های استان سمنان قرمز نشود.

آشناگر ادامه داد: روند واکسیناسیون گروه سنی ۶۵ سال به بالا در حال انجام است و با دریافت واکسن به‌زودی واکسیناسیون گروه سنی ۶۰ سال به بالا و دیگر اقشار جامعه بر اساس زمان‌بندی و اولویت انجام خواهد شد.

استاندار سمنان افزود: مردم شریف استان سمنان همانند ماه‌های گذشته رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را با جدیت دنبال کنند تا با تلاش همگانی اوج‌گیری دوباره کرونا با موفقیت و در کمترین زمان ممکن رو به کاهش و افول برود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول